The 31 Day Nail Art Challenge 2015 - Podsumowanie!


Cześć! The 31 Day Nail Art Challenge 2015 mamy już za sobą - teraz czas na post podsumowujący miniony miesiąc!


Na wstępie; gratuluję wszystkim uczestnikom, którzy ukończyli projekt! 

Nie powiem, żebym uważała to wyzwanie za niesamowicie trudne, choć codzienne malowanie paznokci jest bardzo czasochłonne. Tak produktywnego miesiąca w życiu nie miałam. Sądzę, że udało mi się kilka dobrych zdobień zmalować. Nie obeszło się niestety też bez "nail fail'u".

Zapraszam Was na mały przegląd wszystkich zdobień, które zmalowałam na potrzeby 31-dniowego projektu! (Kliknięcie w zdjęcie przeniesie Was do postu)


Część Pierwsza: kolory

Dzień 1 - kolor czerwony


Dzień 2 - kolor pomarańczowy


Dzień 3 - kolor żółty


Dzień 4 - kolor zielony 


Dzień 5 - kolor niebieski 


Dzień 6 - kolor fioletowy 


Dzień 7 - czarno-białe 


Dzień 8 - metaliczne 


Dzień 9 - tęczowe 


Dzień 10 - gradient 


Część Druga: Style

Dzień 11 - kropki


Dzień 12 - paski


Dzień 13 - motyw zwierzęcy


Dzień 14 - kwiaty


Dzień 15 - delikatny wzór


Dzień 16 - geometryczne


Dzień 17 - brokat / glitter


Dzień 18 - half moon


Dzień 19 - galaxy


Dzień 20 - water marble



Część trzecia: Inspiracje

Dzień 21 - inspiracja kolorem


Dzień 22 - inspiracja piosenką


Dzień 23 - inspiracja filmem


Dzień 24 - inspiracja książką


Dzień 25  - inspiracja modą


Dzień 26 - inspiracja wzorem


Dzień 27 - inspiracja sztuką


Dzień 28 - inspiracja flagą


Dzień 29 - inspiracja czymś nadprzyrodzonym


Dzień 30 - inspiracja tutorialem


Dzień 31 - Honor Nails You Love <3
(nie wiem jak to dokładnie przetłumaczyć)




Nie sądziłam, że ten projekt tak szybko minie - w oka mgnieniu minęło te 31 dni. 

W następnym poście pojawią się moje "wrażenia" po 31DC2015 ;-) 

17 komentarzy:

  1. Gratuluję wytrwalości! Zrobiłaś wiele świetnych zdobień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję ukończenia :D bardzo ładne prace, najbardziej podobają mi się czerwone, kropki i flaga ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow gratuluję wytrwania :) Ja nie dałabym rady :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje! Najbardziej zwierzak mnie urzekl ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam za wytrwałość! Cudnie....

    OdpowiedzUsuń
  6. Brawa za wytrwanie, ja bym nie miała cierpliwości zmywać codziennie mani i robić nowe ;) Wszystkie Twoje zdobienia mi się podobają, ale chyba gwiaździsta noc najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję ukończenia projektu!!!
    Niektóre zdobienia są super!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wytrwałości i podziwiam :) Wszystkie zdobienia są wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kwiaty, geometria, flaga i piosenka - te cztery wg mnie najlepsze! :D Gratuluję ukończenia projektu!!! Świetna robota :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! Flaga to takie cudo, że nie mogę się napatrzeć. To prawda, te 31 dni minęło bardzo szybko i były chyba jednymi z najprzyjemniejszych i najtrudniejszych jednocześnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cóż za wytrwałość! Zdobienie inspirowane flagą podoba mi się najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wytrzymałości i ukończenia ;) Mega dużo świetnych zdobień ale delikatny wzór i flaga najlepsiejsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. 15, 16, 22 i 28 najwięcej mi się podobają ;) podziwiam za wytrwałość i gratuluję ukończenia projektu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję! Super szacun, bo to ogromne wyzwanie! Jestem zachwycona inspiracją flagą <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdobienia :) gratuluję wytrwałości, szacun, że udało ci się zmalować wszystkie wyzwania :D

    OdpowiedzUsuń
  16. wow, festive day today when i saw this post
    thanks for so nice manis posted here ! every single one is amazing 💋 💅 💕

    OdpowiedzUsuń
  17. Biję pokłony, rewelacyjnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię! ;-)
Pozdrawiam!