Dzień / Day 21 - Inspirowane: Kolorem / Inspired by a Color - 31DC2015


Cześć! Dzisiaj zaczynamy część trzecią The 31 Day Nail Art Challenge - Inspiracje! Wierzcie mi, ale tej części obawiam się najbardziej!
Inspirowanie się czymś nie jest moją mocną stroną - zwłaszcza kiedy ta inspiracja jest niejako na siłę.

Dzisiaj tematem inspiracji jest kolor. Początkowo myślałam nad kolorem koralowym/łososiowym, który to kojarzy mi się z delikatnymi białymi kropeczkami i kokardkami. Stwierdziłam jednak, że wolę coś innego i tak w mojej głowie pojawił się niebieski - a jak niebieski to woda - jak woda, to głębia. I tak oto powstało zdobienie a'la podwodne wodorosty.

Użyłam:


Niebieskiego lakieru Up Girl z serii Disco Glow - lakier jest świetny do tego typu zdobień ponieważ ma słabe krycie. Paseczki malowałam białą farbką akrylową. Możecie dopatrzyć się też jednej warstwy Wibo WOW Matte Glitter nr.2 .

Zdobienie samo w sobie jest banalne do wykonania, wystarczy w zasadzie mieć lakier typu tint, o słabym kryciu i można się pobawić. Paseczki - warstwa lakieru - paseczki - warstwa lakieru - itd. Całość osiąga wygląd głębi na paznokciach.





Mój komputer odmówił chwilowo posługi - na szczęście mój Kochany mąż mnie poratował i oto jestem! Post późno - ale jest! A to najważniejsze!

Jak się Wam podoba moje zdobienie na 21-szy dzień projektu?
Czy i Wam inspiracje sprawiają kłopot?





12 komentarzy:

  1. Kolorystyka i samo zdobienie są obłędne!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. A! Paczaj jaka telepatia :D Najlepsze jest to, że na jutro mam wymyślony wzór z efektem wody :D No nie mogę <3 śliczne zrobiłaś te wodorosty <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne! nie wpadłabym na pomysł na taki mani :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A więc nie było tak strasznie. Pięknie wgląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Że też chciało Ci się bawić z tymi warstwami ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Morskie roślinki wyszły i wygląda to super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie fajne zdobienie, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię! ;-)
Pozdrawiam!