Essie Summer Collection + 14 wzorek dla PT ;-)


Cześć! Dzisiaj mam dla Was prawdziwy tasiemcowy post (dużo zdjęć)! Będzie w nim mowa między innymi o czwórce lakierów firmy Essie z letniej kolekcji oraz pokażę Wam co zmalowałam tymi lakierami na kolejne dwa tygodnie zdobienia w Paznokciowym Team'ie ! ;-)


Zacznę jednak od lakierów, bo to one miały być od początku głównym tematem dzisiejszego postu ;-)
Wczoraj przyszła do mnie wygrana w rozdaniu na blogu Pea Nail. Nagrodą była kostka lakierów Essie z letniej kolekcji. (Zdjęcie powyżej)
Zestaw zawiera cztery miniaturowe lakiery:


Haute In The Heat – Mocny róż, plasujący się bardziej w kolorach ciemnych niż jasnych. Kryje po jednej warstwie (i tyle też możecie zobaczyć na zdjęciach poniżej). Na zdjęcie delikatnie prześwitują końcówki, czego nie zauważyłam na żywo. Delikatnie farbuje skórki przy zmywaniu.







Fierce No Fear – Kawa z mlekiem, potrzebuje dwóch cieńszych warstw lub jednej grubszej do pełnego pokrycia płytki paznokcia. Ciemnieje wysychając. Zmywa się dobrze, nie farbuje. Mimo, iż nazwa kostki wskazuje na wakacyjne kolory, ten lakier wydaje mi się bardziej jesienny niż letni.







Strut Your Stuff – Niebieski lakier o najgęstszej konsystencji z całej czwórki. Kryje po dwóch warstwach, ale myślę, że można spróbować nałożyć jedną grubszą z dobrym efektem. Niestety podczas zmywania farbuje skórki.






Roarrrrange – Pomarańcz kryjący po dwóch warstwach, jednak tak jak w przypadku reszty serii jest szansa nałożenia jednej warstwy na tyle grubej, żeby ładnie przykryła płytkę paznokcia kolorem. Lakier nieco ciemnieje wysychając. Nie farbuje skórek podczas zmywania







To co Essie Summer Colletcion ma wspólne w przypadku wszystkich czterech lakierów to: pojemność 5 ml, jednakowe pędzelki – cieńsze niż standardowo bywają w lakierach, ale maluje się nimi wygodnie, mocne kolory z dobrym kryciem 1-2 warstwy, kremowe wykończenie, szybkie schnięcie (pierwsza warstwa niezbyt gruba schnie 10-15 minut) .  Koszt tej kostki wynosi około 30-35zł.


W ramach wypróbowania lakierów postanowiłam, że zmaluję nimi 14 wzorek dla Paznokciowego Team'u, który miałam zaszczyt sama wybrać ;-) Wybrałam zdobienie w stylu Ikat Nails ponieważ od dawna się do niego przymierzałam, ale brakowało mi motywacji – teraz tą motywacją jest PT.





Żeby Ikat Nails wyglądało dobrze do pomocy lakierom Essie dodałam czarny lakier Wibo oraz biel od firmy Flormar.

~*~

Na koniec chciałabym jeszcze odpowiedzieć na pytania Włosovelove z TAG'u Liebster Blog Award:

1. Jaki jest Twój ulubiony kolor lakieru do paznokci?

Wszystko zależy od tego co na mam ochotę, nie lubię mówić, że jeden konkretny kolor jest moim ulubionym, bo uważam to za ograniczanie się ;-D a po co się ograniczać tylko do jednego skoro tyle pięknych kolorów nas otacza?

2. Co koniecznie musisz zrobić przed snem?

Zawsze kremuję usta i dłonie ;-)

3. Gdybyś mogła uratować tylko jedną osobę na Ziemi, kogo byś wybrała?

Oczywiście, że mężczyznę mojego życia! ;-D

4. Najlepsza książka, jaką przeczytałaś to..?

Przeczytałam dużo bardzo dobrych książek i nie wiem, którą mogłabym wybrać jako najlepszą.

5. Jaki kosmetyk odgrywa najważniejszą rolę w Twoim makijażu?

Hmmm, na pewno puder, ponieważ mam tłustą cerę i bardzo często świeci mi się twarz, a tego bardzo nie lubię.

6. Ile miesięcznie wydajesz na kosmetyki?

Wydaje mi się, że średnio to będzie około 50zł .

7. Ile jesteś w stanie wydać na jeden kosmetyk?

Wszystko zależy od tego co to za kosmetyk będzie: podkład - do 50zł, tusz do 40-30zł, puder – do 40-30zł, lakier do paznokci – do 30zł.

8. Możesz pochwalić się jakimiś osiągnięciami? ;) Np. dobrze zdana matura, wygranie konkursu literackiego, awans w pracy itd.

Zupełnie nie wiem czym mogłabym się pochwalić... Wiem! Raz zdobyłam wyróżnienie w konkursie fotograficznym! ;-D

9. Najlepsze imię dla chłopca i dziewczynki?

Z imion męskich podoba mi się Wojtek, a z damskich Kornelia.

10. Dlaczego wybrałaś akurat taką tematykę swojego bloga?

Mój blog ma tematykę paznokciową – wybrałam taki temat bo od dawna lubię malować paznokcie i wiele razy słyszałam „powinnaś coś z tym zrobić! Idź w tym kierunku w przyszłości! ” fakt, że to nie duży krok w kierunku przyszłości związanej z ozdabianiem paznokci, ale w ten sposób docieram do ludzi, którzy lubią robić to co ja.

11. Kojarzyłaś mój blog przed tym jak Cię nominowałam? ;)

Tak ;-)


Dziękuję tym, którzy dotrwali do końca w tym nawale słów i zdjęć!
Jak się podoba Wam moje zdobienie w stylu Ikat Nails? ;-)
Zdobiłyście kiedyś tą techniką swoje paznokcie?

13 komentarzy:

  1. Niebieski jest cudowny <3 Zdobienie paznokci świetne. Ja jeszcze nie mam żadnego lakieru Essie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niebieski i różowy piękny! I wzorek także ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się wszystkie podobają!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwa pierwsze kolory - boskieeee :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niebieski najlepszy ale w sumie wszystkie są super

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne odcienie tych lakierów ;) ikat też niczego sobie ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Na twoich paznokciach wszystkie wariacie kolorków są cudne. I masz tak śliczny kształt płytki paznokcia. Och nie mogę się na nie napatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranej w rozdaniu! Świetne lakierki dostałaś ;)
    Gratuluję też wyróżnienia w konkursie fotograficznym ;) Jak byłam mała chciałam mieć na imię Kornelia <3 haha :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie Essiaki, oprócz brązu, przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomarancz i niebieski sa cudne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Niebieski i różowy są bardzo ładne ;) pomarańcz też w sobie coś ma ;) na brąz bym się nie skusiła, bo już mam za dużo lakierów w tym kolorze

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię! ;-)
Pozdrawiam!