Wibo, Express Growth, nr. 34





A oto czarny klasyczny lakier od Wibo, który okazał się być najlepszym czarnym lakierem, jaki do tej pory miałam w swoich rękach ;-)





Firma: Wibo
Seria: Express Growth
Nazwa/Numer: 34
Kolor: Czarny
Pędzelek: Standardowy
Konsystencja: Płynna, dobrze się nakłada
Schnie: Dość szybko
Krycie: 1-2 warstwy
Trwałość: Utrzymuje się 2-3 dni
Cena: 5,19 zł
Pojemność: 8,5 ml
Zmywanie: Bez problemów, nic nie barwi.





Napisałam, iż jest to najlepsza czerń jaką miałam, ponieważ jest niemalże kryjący już po jednej grubszej warstwie. A już na pewno dwie cienkie warstwy wystarczą. Do tej pory czernie, które gościłam w swojej lakierowej rodzinie potrzebowały minimum trzech warstw do przykrycia. Lakier jest aktualnie w sprzedaży w szafach Wibo w drogeriach  Rossmann.


Tą czerń szczerze polecam ;-) 

1 komentarz:

  1. Piękny jest. Chyba go kupię bo nie mam żadnej czerni bez drobinek i w użytku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię! ;-)
Pozdrawiam!