Lampa Sunone Sun 5 48W (podobno podróbka)


Cześć! Odkąd robię paznokcie hybrydowe już kilka różnych lamp przewinęło się przez moje ręce - dzisiaj napiszę Wam kilka słów o tej najnowszej - Sunone Sun 5.

Lampy Sunone na wielu forach są bardzo wychwalane przez ich użytkowniczki. Myślę, że śmiało mogę zaryzykować stwierdzenie, że to jedne z najpopularniejszych lamp na polskim rynku paznokciowym w tej chwili. Jest jednak spory problem ze znalezieniem takiej lampy w 100% "oryginalnej" i chociaż moja podobno jest podróbką to i tak bardzo ją sobie chwalę.

"Oryginalne" lampy mają napis SUNUV w miejscu gdzie u mnie pisze SUNONE - tak wyczytałam na paznokciowej grupie do której należę.


Swój egzemplarz - w kolorze białym - zamówiłam na Allegro. U TEGO sprzedawcy.
Zapłaciłam 155 zł + koszt przesyłki. Myślę, że jak za taką lampę to nie jest zbyt duży wydatek.
Lampa ma moc 48W czyli już utwardzi wszystko na mur beton - Lampa jest dual LED co oznacza, że i żel i hybrydę i inne produkty światłoutwardzalne utwardza bez najmniejszych problemów. A do tego - podobno - emituje światło, które nie męczy wzroku.

Lampa przyszła do mnie zapakowana w pudełko - zdjęcie powyżej. W środku znalazła się lampa, kabel zasilający, karta gwarancyjna oraz instrukcja obsługi w trzech językach (angielski, rosyjski i chyba chiński).


Lampę można używać na dwa "sposoby":

1. Możemy wybrać sobie czas utwardzania naciskając wybrany przycisk: 10S, 30S, 60S lub 99S



Tryb 99 sekund to tryb w którym moc lampy rośnie stopniowo przez 99 sekund.  Jest to tryb zalecany do pracy z żelami budującymi i innymi aplikacjami wymagającymi długiego czasu utwardzania. Czego ja osobiście nie używam - żel utwardzam sposobem nr. 2:

2. Po włożeniu ręki do lampy ta automatycznie się włącza i dzięki czujnikom świeci, dopóki dłoń jest w środku - dzięki temu możemy sami zadecydować jak długo ma się utwardzać lakier. Lampa wyłączy się sama po upłynięciu 120 sekund.



Lampa pomieści całą dłoń, razem z kciukami na raz. Ma odpinany spód - co przydaje się do czyszczenia lampy, oraz do wykonywania pedicure (Nosi któraś z Was hybrydę na stopach? Jakoś ja nie mogę się do tego przekonać, tradycyjny lakier trzyma mi się tak długo i ładnie, że nie chciałoby mi się bawić z hybrydami).


Zbliżenie na diody:


Z tyłu nad miejscem do podłączenia kabla jest naklejka z informacjami o lampie. Dużo tego tam nie ma, ale naklejka jest :D 


Powiem Wam, że pracuję na niej od czerwca i nie zamieniłabym jej na inną. Podróbka czy nie - sprawdza się świetnie, ładnie się prezentuje i utwardza wszystko jak leci. Czegóż chcieć więcej od lampy?

Według autora aukcji na której kupowałam tą lampę powinna ona świecić przynajmniej 50 tysięcy godzin - czyli WOW! Długo, długo! A ile poświeci to zobaczymy :)

Na domowy użytek lampa jak na razie sprawdza się idealnie - jeśli coś się zmieni, dam Wam znać ;-)

A Wy jakich lamp używacie? (Jeśli w ogóle używacie)


Pozdrawiam!

PS. Im mocniejsza lampa tym lepiej - lampy typu mostek (6W / 9W) mogą nie do końca utwardzać lakiery co może powodować uczulenia! Pamiętajcie o tym przy wyborze lampy!

15 komentarzy:

  1. Aż musiałam sprawdzić co pisze na mojej i mam SUNUV :) też bardzo lubię tą lampę, jest świetna!!! utwardza mi żele czy hybrydy, których 36W nie do końca utwardzała...

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że jesteś z niej zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam SUNOne i jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również kupiłam mocniejszą lampę z Allegro i jestem zadowolona :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudo!<3 Uwielbiam takie duże i mocne lampy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używam mostka i zdeywoanie musze juz go wymienić, przydatny post ❤
    OBSERWUJE

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda bardzo podobnie do mojej, ja mam SUNUV :) Najważniejsze, że się sprawdza, nie ważne czy podróbka czy nie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak mój diamencik padnie (oby jak najpóźniej) to właśnie taką lampę kupię :) A co do hybryd na stopach, ja nie robię, używam zwykłych lakierów. Dobrze się tam trzymają no i przy okazji zużywam zwykłe lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam sunuv i bardzo sobie chwalę :) Też kupowałam na allegro

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze widzę. Ale tak rzadko sięgam po hybrydy, że to nic dziwnego, że lampami się nie interesuję i starcza mi to co mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam SUNUV1 i jestem mega zadowolona. Poprzednia to zwykła UVłka była więc różnica kolosalna. U mnie sprawdza się świetnie.
    Do do hybryd na stopach to bardzo lubię i odkąd zamieniłam zwykłe lakiery na hybrydy to robię i na stopach mimo że zwykły lakier trzymał się równie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię! ;-)
Pozdrawiam!