" Granat " - Projekt Paznokciowy - Temat Drugi.


Cześć! Dzisiaj przed Wami po raz drugi w ostatnim czasie zdobienie paznokci wykonane z pomocą nowości - hybrydowego lakieru firmy Eveline. Mowa oczywiście o Eveline, Hybrid, nr 297 Ink Blue. A zdobienie przygotowałam specjalnie na "Projekt Paznokciowy" u Asiulcowej! Zapraszam!

Zdobienie pojawia się dzień za wcześnie - ale mam nadzieję, że mi to wybaczcie. Po prostu stwierdziłam, że jeśli zrobię dzień opóźnienia to przerwa pomiędzy dwoma postami będzie zbyt długa.

Ze słowem "Granat" moim pierwszym skojarzeniem był owoc, drugim broń. Jednak jeśli chodzi o kolor czy lakier, którego miałam użyć pierwszym skojarzeniem był wspomniany we wstępie lakier firmy Eveline.
Eveline, Hybrid, nr 297 Ink Blue
W kolorze tego lakieru chyba się zakochałam. W końcu to się nie często zdarza, że sięgam w przeciągu tak krótkiego czasu drugi raz po ten sam lakier.

Co do samego zdobienia prezentuje się ono następująco:


Sama nie wiem co tu bardziej gra "pierwszą rolę" jak dla mnie jest to chyba jednak bardziej lakier Eveline. A to "coś"  co widzicie na paznokciach palców serdecznego i środkowego to NeoNail Aquarelle to tylko taki mały dodatek, aby wszystkie paznokcie nie były jednakowe.

A oto co konkretnie wylądowało na moich paznokciach:


Poza cudownym lakierem Eveline, Hybrid, nr 297 Ink Blue było to jeszcze Indigo, Gel Polish by Natalia Siwiec, Cafe del Mar, baza NeoNail, Aquarelle, Base Clear oraz kolor NeoNail, Aquarelle, Navy Aquarelle. Na to Top No Wipe firmy Semilac i gotowe!

Wracając do "cosia" na paznokciach palca serdecznego i środkowego - to "coś" wygląda nieco jak gradient, przynajmniej z daleka. A jest to nic innego jak efekt Aquarelle, który po prostu nie wyszedł mi tak jak chciałam.


A z bliska...




Z bliska widać nieco linie, które powstały za pomocą szpica do Water Marble od Beauty Big Bang, który to posłużył mi zamiast cienkiego pędzelka do nakładania koloru Aquarelle na bazę z tej samej serii.


Szpic wybrałam dla siebie właśnie dlatego, że ma super cienką końcówkę i gdy zobaczyłam go na stronie BeautyBigBang od razu wiedziałam, że będę go używać przy tego typu zdobieniach zamiast cienkiego pędzelka.


Jak się sprawdził w swojej roli?
Myślę, że całkiem nieźle! Chociaż samo nałożenie lakieru Navy Aquarelle nastręczyło mi wiele problemów. Chyba za mało ćwiczyłam na wzorniku, albo było to zbyt dawno - w każdym razie nakładanie lakierów Aquarelle na bazę z tej samej serii to nie lada umiejętność. Chciałam żeby wyszedł mi kwiat - płatki kwiatu. A gdy wszystko zaczęło się zbyt szybko rozmywać z pomocą szpica zmieniłam całą koncepcję i tak oto powstało bliżej nieokreślone "coś" co przypomina mi nieco gradient - o czym już wspominałam wcześniej.


Co do samego szpica:


Tak jak wspomniałam wyżej, pochodzi ze sklepu BeautyBigBang, kosztuje 7,59$ czyli 21,52zł (wg. przelicznika na stronie) - znaleźć możecie go klikając TUTAJ lub przeglądając dział "Nails" gdzie znajdziecie wiele ciekawych produktów do stylizacji paznokci.


Szpic jest ostry - już raz poczułam to na własnej skórze i wbiłam go sobie niechcący w palec (bolało!) - na szczęście ma opcję chowania ostrej końcówki do środka, co możecie zobaczyć na poniższym zdjęciu:


Myślę, że ten produkt zasłużył na osobny post - więc na pewno jeszcze do niego wrócę z dokładniejszym opisem oraz postaram się nagrać do czego jeszcze może służyć.

Myślę, że przy serii Aquarelle się sprawdza, a Wy co sądzicie na ten temat?



Ufff, jak to zwykle bywa przy projektach (przynajmniej przy ostatnim) wyszedł mi post tasiemiec - masa zdjęć, masa informacji i masa scroll'owania.

No i jak Wam się podoba moje "granatowe" zdobienie?
Używałyście już serii Aquarelle od NeoNail, jeśli tak to jak się Wam z nią współpracowało?
Koniecznie dajcie znać!

PS. Sklep BeautyBigBang przygotował specjalnie dla moich czytelników kod rabatowy JADW10 , który da Wam 10% zniżki na zakupy!


PS.2. Tak jak wspomniałam gdzieś wyżej, zdobienie powstało w ramach "Projektu Paznokciowego" u Asiulcowej:



Zdobienie na tydzień pierwszy "Mgła" :


33 komentarze:

  1. ciekawy efekt ;) ja jeszcze nie próbowałam zdobień aquarelle, ale bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdobienie mi się bardzo podoba. Moje nie do końca wyszło tak jakbym tego sobie życzyła, ale trudno;). Z niecierpliwością czekam na kolejną część, gdzie będzie nieco prościej :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Ten "dodatek" robi niesamowitą robotę! Piękny manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  4. niezależnie od tego jak miało wyglądać to wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy efekt. Kusi mnie seria Aquarelle z Neo Nail;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdobienie. Lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Może i nie wyszło, jak chciałaś, ale i tak wyszło super. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ślicznie dojechałaś do skórek, wow! Ja tak nie umiem:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie taki atramentowy odcień lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śmiesznie trochę z tym granatem - owoc jest czerwony, broń czarna, a kolor... granatowy? :D
    Fajne zdobienie, bardzo podobają mi się te maziaje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Granat śliczny a zdobienie jeszcze piękniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie śliczne :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/10/sweter-z-napisem-sunday.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Czasem cos, co w naszym przekonaniu się nie udaje, daje bardzo ciekawy efekt ;) Mi sie podobają :D ❤️

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne paznokcie ! Masz ogromny talent :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajne mani eveline ładnie sie prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten "granat" śliczny Choć bardziej przypomina mi szafir który dosłownie uwielbiam. Odcień ma tak piękny o sama chciałabym go mieć na pazurkach. Ogólnie w takiej kolorystyce bardzo lubię nosić ubrania. Prezentuje się bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdobienie świetne, a ten kolor jest przepiękny *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepięknie wyglądają :) Granatowy jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny efekt ! Pięknie wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudownie prezentują się te ozdobione paznokcie *.* Niebieski to cudowny kolor, uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi się podobają Twoje paznokcie. Wszystko pięknie do siebie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny granat ! lubię takie kolory na paznokciach ! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piekny ten granat! ♥ W sumie mam teraz na paznokciach podobny kolor :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię! ;-)
Pozdrawiam!