Victoria Vynn, 117 Flirty Blush + koronka świecąca w ciemnościach !


Witajcie Kochani! Dzisiaj przed Wami dość nietypowe połączenie, bo to... koronka świecąca w ciemnościach!? Tak!  Dobrze przeczytaliście - świecąca w ciemnościach!

Jakiś czas temu - dokładnie w TYM poście - mogliście przeczytać o przesyłce ze sklepu internetowego BeautyBigBang. Pierwsze wrażenie asortyment sklepu zrobił na mnie dobre - a im bliżej zapoznaję się z produktami od nich, tym jest jeszcze lepiej.

Tym razem zapraszam Was na recenzję pyłku świecącego w ciemności...


Pyłek przychodzi do nas zapakowany w foliowy woreczek (saszetka przypominająca np. te od różnych maseczek), który po otwarciu nie bardzo nadaje się do przechowywania produktu. Ja swój egzemplarz przesypałam do słoiczka (Takiego z Rossmann'a o pojemności chyba 10ml).


Ze słoiczka o wiele wygodniej się korzysta, więc polecam każdemu takie rozwiązanie w przypadku tego produktu.


Pyłek jest drobno zmielony, przypomina mi proszki akrylowe, które posiadam. Jednak na stronie sklepu nie znalazłam informacji o tym, czy jest to proszek akrylowy czy nie.


Poniżej na zbliżeniu widzicie jak drobno jest zmielony:


Początkowo byłam nieco sceptycznie nastawiona, ponieważ pierwszy mój test w ogóle nie wypalił. Pyłek wtarłam w warstwę dyspersyjną top'u  oraz na top no wipe i w obu przypadkach nie zauważyłam żeby świecił. Trochę zrobiło mi się przykro, że to jednak bujda z tym świeceniem, ale postanowiłam się nie poddawać.

Kilka dni później przyszło mi do głowy zdobienie "koronka" jakie widziałam kiedyś gdzieś w internecie. Stwierdziłam, że koronkę wykonam właśnie z pomocą tego pyłku. Świeci czy nie świeci? Trudno i tak jakoś go wykorzystam...


Białym żelem do malowania zdobień od firmy Victoria Vynn namalowałam półkole ("halfmoon") na paznokciu. Sondą zrobiłam brzeg taki bardziej koronkowy. Całość posypałam proszkiem od BeautyBigBang i jeszcze przed utwardzeniem całości w lampie, za pomocą patyczka do skórek wyryłam z żelu ażurowy wzorek przypominający nieco koronkę. Następnie zdobienie utwardziłam w lampie.

Oto produkty, które do tego użyłam:


Pędzelek wachlarz posłużył mi do strząśnięcia nadmiaru pyłku po wysuszeniu paznokci w lampie.


Po wyciągnięciu z lampy gdy dłoń znalazła się w cieniu okazało się, że proszek świeci się w najlepsze! Wystarczy lekki cień a paznokcie już świecą.

Poniżej zbliżenie na koronkę:



I na koniec to, na co pewnie wszyscy czekali po przeczytaniu, że "świeci w ciemności" :


Powyżej zdjęcie pyłku w słoiczku w ciemnym pomieszczeniu. Natomiast poniżej zdobienie. Wybaczcie to, że zdjęcia są rozmazane, ale kombinowałam jak się da, żeby w ogóle było coś widać na zdjęciu.



Pyłek bez dwóch zdań spełnia swoje zadanie - czyli świeci w ciemności. Efekt oczywiście jest najsilniejszy gdy wcześniej "naładuje się" przy mocnym źródle światła.

Pyłek znajdziecie na stronie sklepu BeautyBigBang w dziale Nails dokładnie TUTAJ. 
Do wyboru jest 12 kolorów. Ten który widzicie u mnie to 2A.

A jeszcze lakiery których użyłam to:
- Victoria Vynn, Mega Base
- Victoria Vynn, 117 Flirty Blush
- Victoria Vynn, Gel Polish Top



Co powiecie na takie udziwnienia w swoich manicure'ach?
Używacie czasem produktów świecących w ciemnościach?

Sklep BeautyBigBang przygotował specjalnie dla moich czytelników kod rabatowy JADW10 , który da Wam 10% zniżki na zakupy!


19 komentarzy:

  1. Przeurocza ta koroneczka i jeszcze świeci do tego! No rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest świetne! Lubię właśnie "udziwnienia". :)
    No to do dwóch razy sztuka! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdobienie :)nocny efekt świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Na początku myślałam, że to naklejki. :D Fajnie wyszło, podoba mi się ten świecący efekt. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ekstra! Chyba się zakochałam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ale piękny klasyczny kolor <3 i super ten pyłek

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zdobienie i do tego niezwykły efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatno zrobułam podobną koronke semilac artem ! no ale moja nie świceciła w ciemności haha

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny ten pyłek. ;) Ja właśnie chcę spróbować takiej koronki z proszkiem akrylowym. Czy mogę to zrobić przy pomocy topu hybrydowego z warstwą dyspersyjną? Czy powinnam mieć no wipe?
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy tym zdobieniu top ma nie wiele do rzeczy. Może być zwykły. Bo i tak top nakładasz na lakier bazowy na cały paznokieć, utwardzasz i przemywasz cleaner'em (no chyba, że to no wipe) , a dopiero potem malujesz białym lakierem lub żelem do zdobień kształt, który ma robić później za koronkę. To bez utwardzenia posypujesz proszkiem akrylowym i dłubiesz patyczkiem albo sondą wzór. I dopiero utwardzasz. Polecam popróbować na wzorniku wcześniej. ;-)

      Usuń
  12. Pyłek jest genialny nigdzie go nie spotkałam gdzie mogę go dostać?

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda to genialnie :D Jestem tylko ciekawa, czy nie przeszkadzał Ci w nocy? :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię! ;-)
Pozdrawiam!