Płytka BP-L055 + porównanie lakierów do stempli


Cześć Kochani! Dzisiaj przed Wami mały test "na żywo" płytki do stemplowania BP-L055 oraz porównanie lakierów do stempli z różnych firm.

Obiecałam Wam już jakiś czas temu porównanie tanich lakierów do stempli firmy n.t.n. z innymi droższymi i bardziej popularnymi firmami. Tak więc przed Wami porównanie w formie filmiku następujących lakierów:


B. Loves Plates, B. a Snow White   vs.   n.t.n. nr. 58



B. Loves Plates, B. a Dark Knight   vs.   n.t.n. nr. 99



B. Loves Plates, B. a Red Wine   vs.   n.t.n. nr. 100


Born Pretty Stamping Nail Polish nr. 1    vs.   n.t.n. nr. 96
(BP nie chciał odbijać się na czerni na macie - nie mam pojęcia dlaczego ;-( )


Dodatkowo zobaczycie w akcji:
Mundo de unas, nr. 22 Brown
Mundo de unas, nr. 58 Caramel
B. Loves Plates, B. a Yellow Glow


Poniżej możecie zobaczyć na filmie jak stemplują powyższe lakiery, oraz jak odbijają się wzory z płytki BP-L055




Na płytce BP-L055 znajdziecie niemal same wzory napisów o różnej wielkości (i znaczeniu).


Wzory jak widać odbijają się rewelacyjnie, nie mam do nich żadnych zastrzeżeń z wyjątkiem wielkości niektórych napisów - nie zależnie od tego jakbyśmy nie kombinowały nie zmieszczą się w całości na paznokciach.

Płytkę znajdziecie na stronie sklepu Born Pretty Store w dziale Nail Art, dokładnie TUTAJ. W promocyjnej cenie $2,99 (bez promocji $5,99).

Na filmiku widzicie jeszcze matę do stemplowania, również firmy Born Pretty, znajdziecie ją TUTAJ. Jest świetna! Jeśli chcecie o niej więcej poczytać odsyłam Was do postu na jej temat KLIK.

Stempel to Crystal Clear w kolorze fioletowym od B. Loves Plates. Scraper również jest od B.

Żałuję, że nie pokazałam Wam przy okazji filmiku jeszcze kilku innych lakierów do stemplowania - np. Konad. Wtedy wszystkie lakiery miałabym w jednym miejscu i łatwo mogłybyście porównać jak stemplują różne firmy. Myślę, że będę musiała w takim razie powtórzyć swoje testy jeszcze kiedyś.

Wniosek, który nasuwa mi się po przetestowaniu tych wszystkich lakierów jest następujący: Nie są nam potrzebne drogie lakiery (18-35 zł B. Loves Plates, $3-10 Born Pretty, 10-17zł Konad) aby dobrze stemplować - wystarczą te tańsze jak np. n.t.n (7zł). (Ceny podałam w przybliżeniu!). Jedynym ich minusem jest to, że mają bardzo mało kolorów w porównaniu np. z Born Pretty.

Polecam za podstawowe kolory czyli biel i czerń nie przepłacać, natomiast w kolory które są słabiej dostępne warto zainwestować.

Co sądzicie o takim porównaniu?
Koniecznie dajcie znać!

A jeśli jesteście zainteresowani zakupami w sklepie Born Pretty Store, to zapraszam do skorzystania z mojego kodu rabatowego MAL91, który da wam 10% zniżki:

9 komentarzy:

  1. Filmik super :) Napisy niektóre rzeczywiście nijak nie zmieszczą się na paznokciu :O trochę kiepsko pomyślane. Świetnie Ci wychodzą stemple.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post i świetny film! Ja lakiery ntn bardzo lubię. Kiedyś pokazywałam różnice miedzy ntn czarnym a lakierem Moyra - trzy razy droższym... Przepaść jak dla mnie. Tu kompletnie cena nie współgra z jakością. Złoto i srebro z ntn tez dla mnie w czołówce. Jeśli chodzi o biel to uwielbiam Kads. Faktycznie - szkoda, że mają tak mało kolorków.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uważam, że warto popróbować z tańszymi odpowiednikami, a nawet zwykłymi lakierami, czasem się sprawdzają tak samo dobrze jak droższe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje ulubione lakiery do stemplowania to Konad zdecydowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam kilka płytek z BPS ale tych mniejszych i użyłam je może tylko z dwa razy. Jedank wolę robić ręcznie malowane wzorki by się szkolić - ale nie powiem na pazurkach te stemple pięjnie się orezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie takie testy ostatnio nie wchodzą w grę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna płytka i bardzo pomocne porównanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam lakiery Ntn i je uwielbiam. Są tanie, a mogę dostać je stacjonarnie w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię! ;-)
Pozdrawiam!