Przesyłka od BPS


Cześć! Taka to oto jest zawartość przesyłki od BPS, która ostatnio do mnie dotarła. Jesteście ciekawi co dokładnie do mnie trafiło? Zapraszam do dalszej części postu!


Lakier, płytka do stemplowania i pyłki do ozdabiania paznokci. Oto cała zawartość:


1. Transparent Black Coat Long-lasting Manicure Nail Art Gel Polish - czyli czarny transparentny lakier żelowy, światłoutwardzalny. 


Lakier idealny do "rajstopowych" zdobień, co zresztą już niedługo Wam pokażę. Lakier znaleźć możecie klikając TUTAJ. 

2. Celebration Stamping Plate Valentine's Day - czyli walentynkowa płytka do stempli.


Serduszka, różyczki - wszystko to co z walentynkami się nam kojarzy. Płytka już poszła w ruch i na pewno jeszcze do niej powrócę! Znajdziecie ją klikając TUTAJ.

3. Pyłki - Mirror Effect oraz dwa pyłki Holograficzne: 



Pyłek Mirror Effect o numerze 1 - w kolorze zielonym - możecie znaleźć TUTAJ.
Pyłek holograficzny "drobno zmielony" - możecie znaleźć TUTAJ.
Pyłek holograficzny "grubo zmielony" - możecie znaleźć TUTAJ.
Oba pyłki holograficzne, to holo linearne - czyli to cudo, którego długo szukałam wśród lakierów!
Filmik z testowania tych wszystkich trzech cudeniek już wkrótce pojawi się na blogu.

Te i inne ciekawe produkty znajdziecie na stronie sklepu Born Pretty Store w dziale Nail Art. A jeśli chcecie zrobić w tym sklepie zakupy, zapraszam do skorzystania z mojego kodu rabatowego MAL91, dzięki któremu zapłacicie 10% mniej.



20 komentarzy:

  1. już widzę arcydzieła, które powstają przy użyciu tego ekwipunku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Płytka jest przepiękna!
    Wygląda jakby miała całkiem spore wzory. Dla moich kciuków wzory z płytek B.loves Plates są za małe :( Te wydają się większe.
    Pyłki aż tak mnie nie jarają, bo nie używam na co dzień ani hybryd, ani żeli :)
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem ciekaw tych pyłków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem holograficznego pyłku i rajstopowego lakieru (kiedyś robiłam taki sama zwykłymi lakierami fajnie, że jest już gotowy produkt :)Też dotarła do mnie przesyłka od BPS wkrótce pokażę u siebie co dostałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo ciekawa tych pyłków.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam pyłek holo od BPS! Jest świetny, wypróbowałam tylko na wzorniku, ale w końcu musi trafić na moje pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mój kameleon też już u mnie, ciekawa jestem go bardzo :) a u Ciebie czekam na pokazy holo :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super przesyłka! Na płytce głównie 1,3 i 4 wzór od lewej w górnym rzędzie !

    OdpowiedzUsuń
  9. Pyłki - moje marzenie...Ale jeszcze bardziej coś, co je zabezpieczy na zwykłym lakierze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na post o pyłkach :) Lubię oglądać czarodziejskie paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Płytka cudowna! Czekam na jakieś efekty z pracy z nią :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ciekawa pyłków :) Do mnie mam nadzieję na dniach przyjdzie paczuszka od BPS :) Mam wrażenie, że dawniej szybciej docierały :) Teraz czekam do 5tygodni ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super rzeczy :)
    Bardzo fajna płytka walentynkowa :)

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje:D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie czekam na swój pyłek:D Zobaczymy jak się sprawdzi:D

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawa jestem nowych zdobien juz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pyłki mnie szczerze zainteresowały :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Same cudeńka :)
    Czekam na wpisy z inspiracjami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Płytka wygląda genialnie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię! ;-)
Pozdrawiam!