Mini konkurs ;-)

Cześć! Tym razem mam dla Was mini konkurs z nagrodą, która chyba Was zainteresuje... ;-)

Ostatnimi czasy nagromadziłam nieco rzeczy, którymi chciałabym się z Wami podzielić. Jedną z takich właśnie rzeczy jest płytka B. Loves Plates - B.07 beauty of simplicity.


Oraz kilka lakierów do paznokci, jeden z nich załapał się na zdjęcie.

Znajdzie się ktoś chętny?

Wystarczy, że:
1. Jesteś/będziesz publicznym obserwatorem bloga.
2. Opublikujesz banner (miejsce dowolne - blog, instagram, facebook) z odnośnikiem do tego postu.
3. Podasz swój e-mail.
4. Napiszesz dlaczego właśnie do Ciebie powinna zawędrować nagroda.
5. Napiszesz komentarz zgłoszeniowy pod tym postem.

Wzór:

Obserwuję jako:
Banner:
E-mail:
Dlaczego ja?:


Banner konkursowy:


Jeśli wszystko pójdzie dobrze i sprawnie, ktoś z Was dostanie przesyłkę na mikołaja ;-) Czy to nie będzie fajny prezent?


Regulamin:
1. Organizatorem konkursu oraz fundatorem nagrody jestem ja, czyli autorka bloga www.jagodowa00.blogspot.com
2. W rozdaniu mogą wziąć udział jedynie osoby spełniające warunki zgłoszenia.
3. Wyniki rozdania zostaną ogłoszone na blogu, w osobnym poście, w ciągu 2 dni od momentu zakończenia rozdania.
4. Czas trwania rozdania od 11.11 do 30.11  2016r.
5. Nagroda składa się z nowych i nieużywanych produktów.
6. Ze zwycięzcą rozdania skontaktuję się na podany w zgłoszeniu adres e-mail w ciągu 3 dni od momentu ogłoszenia wyników.
7. Jeśli nie dostanę odpowiedzi w ciągu 3 dni, losowanie zostanie powtórzone i wyłoniony zostanie nowy zwycięzca.
8. W rozdaniu mogą wziąć udział osoby mieszkające lub posiadające adres w Polsce na który mogę wysłać nagrodę. Nie wysyłam paczki poza granice Polski.
9. Koszt przesyłki pokrywam ja.
10. Nie ponoszę odpowiedzialności za uszkodzenie rzeczy znajdujących się w paczce podczas transportu, zawartość paczki zostanie przeze mnie odpowiednio zabezpieczona - ale wiadomo "licho nie śpi".
11. Rozdanie nie podlega przepisom z Ustawy o grach i zakładach wzajemnych z 29 lipca 1992 (Dz.U. z 2004 r. Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)
12. Osoba biorąca udział w rozdaniu akceptuje regulamin.
13. Zastrzegam sobie prawo do zmian w regulaminie, które zostaną ogłoszone na blogu.

Zapraszam Wszystkich chętnych!
Powodzenia!

19 komentarzy:

  1. Obserwuję jako:olga
    Banner:www.cytrynkowepazurkiblogspot.com
    E-mail:cytrynkowepazurki@gmail.com
    Dlaczego ja?: bo zaczynam swoja przygode ze stemlopwaniem i mam tylko jedna płytke a tak na powaznie to efekt jaki mozna uzyskac dzieki płytką jest niepowtarzalny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako: Laura Cieciora
    Banner: https://www.instagram.com/p/BMre7jNAZG_/?taken-by=lakierowerewolucje
    E-mail: seohyun.sama@gmail.com
    Dlaczego ja?:
    Stemplowanie sztuką nazwiesz,
    Jednak przygotuj się mentalnie zanim zaczniesz.
    Przyrząd dużą rolę odgrywa,
    Płytka B. Loves Plates świetnie się tutaj zgrywa.
    Proste wzory, idealne,
    Linie gładkie, nienachalne.
    Pasują one ,,do wszystkiego",
    I nie ma w tym nic dziwnego.
    Przygodę swą ze stemplowaniem rozpoczynam,
    Słabej jakości płytki już zaklinam!
    Mała pomoc mi się przyda,
    Z taką płytką praca na pewno będzie żywa.
    I lakiery się przydadzą,
    jako baza sobie poradzą.
    Świetny prezent na mikołajki,
    Dla lakieromaniaczki jak ja szczególnie - to nie są bajki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a tak z ciekawości gdzie kupiłaś tą płytkę ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako: ada ha
    Banner: http://nailartbyadrianna.blogspot.com/
    E-mail: imlouder1@gmail.com
    Dlaczego ja?: chciałabym w końcu mieć możliwość wypróbowania jakiejś płytki od B., są tak wszędzie zachwalane, a ja na jakąkolwiek nigdy nie mogę odłożyć, bo zawsze wydam na lakiery XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: Owidia
    Banner: http://owidia-kosmetyki.blogspot.com/
    E-mail: carinne666@o2.pl
    Dlaczego ja?: Ostatnio ja i moja wena przechodzimy jesienną chandrę. Jak to się objawia? Siadam przed helmerem lub szufladą z płytkami, potrafię godzinami przebierać w lakierach, ozdobach i płytkach...i odejść z paznokciami pomalowanymi odżywką, szczytem szaleństwa jest jeden kolor. Chyba potrzebuję nowego bodźca do działania. Niestety mój zastój odbija się również na blogu, ostatnio rzadko publikuję i jest mi za to ogromnie wstyd :( Może nowa przepiękna płytka popchnęłaby mnie do tworzenia? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako: Wear A Color
    Banner: www.wearacolor.blogspot.com
    E-mail: wercia652@gmail.com
    Dlaczego ja?:
    Stemplowanie to moja ulubiona zdobień! Szybka i tylko na początku sprawia problemy. Potrzeba czasu, żeby wyczuć stempel, lakier do stemplowania oraz płytkę :). Wszystkie te czynniki wpływają na jakość wzoru. Mam niestety tylko jedną płytkę od B loves plates ale wiem, że są one genialne i idealnie się odbijają! Mam nadzieję, że uda mi się ją wygrać a jak nie, to gratuluję zwycięzcy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako: Zakręcona ZuZula
    Banner: https://zakrecona-zuzula.blogspot.com/
    E-mail: zakrecona.zuzula@o2.pl
    Dlaczego ja?: Ponieważ kocham wszystko , co jest związane z paznokciami, a płytki w szczególności :) Zarówno płytek jak i lakierów nigdy za dużo. Od B. Loves plates jeszcze nic nie mam i jestem bardzo ciekawa jakby się z nią pracowało. Dodatkowo ma bardzo ładne wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako: Dzień z życia M.
    Banner: http://dzien-m.blogspot.com/
    E-mail: dzien-mm@gmail.com
    Dlaczego ja?: Ponieważ płytki od B Loves Plates są rewelacyjne i warto je mieć w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: Agnieszka Z
    Banner: nailsbyaga.blogspot.com
    E-mail: aga7xxx@interia.pl
    Dlaczego ja?: Uwielbiam stemplowanie paznokci i sama się dziwię, że jeszcze nie mam żadnej płytki od B. Loves Plates. A tę właśnie płyteczkę wymarzyłam sobie jako prezent od Mikołaja.

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: malenka
    Banner: malenkabloguje.blogspot.com
    E-mail: malenkabloguje@gmail.com
    Dlaczego ja?: Ponieważ jestem paznokciową sierotką - jak można nie mieć choć jednej płytki od B.?! Bardzo podobają mi się zdobienia przy użyciu płytek do stempli, jednak nie posiadam odpowiedniej by to poćwiczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki za wszystkie uczestniczki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako: Karolina
    Banner: http://karolinamowi.blogspot.com/
    E-mail: karaja11@op.pl
    Dlaczego ja?: Ponieważ mam tylko jedną płytkę b loves i bardzo lubię takie geometryczne wzory :) Jestem pewna że dam tej płytce wspaniały dom w moim albumie na płytki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako: czerwonafilizanka
    Banner: http://czerwonafilizanka.blogspot.com/
    E-mail: czerwonafilizanka@gmail.com
    Dlaczego ja?: Chciałabym mieć coś innego, nowego na swoich paznokciach wiele wspaniałości i cudowności widziałam na blogach więc chciałabym choć spróbować wzorków...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako: Agnieszka Kasprzak
    Baner: http://agniesia123.blogspot.com/
    E-mail: agniesia241@gmail.com
    Dlaczego ja? Od dawna uwielbiam malować różne rzeczy na moich pazurkach ale coś słabo mi to wychodzi i dlatego chciałabym dostać te płytki aby móc robić lepszy manicure:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako:An Sz
    Banner: https://web.facebook.com/Owidia/posts/1818640905024291
    E-mail:anula8588@gmial.com
    Dlaczego ja?: Super, że akurat teraz zorganizowałaś konkurs z płytką. Od niedawna robię przymiarki do stempli - mam już nawet zachwalany czarny lakier z PEPCO, brakuje jedynie płytki ze wzorkami:(. Myślę, że płytka o tak profesjonalnym wykończeniu na pewno ułatwi stawianie pierwszych kroków w takim zdobieniu, a geometryczne wzorki na długu zagoszczą na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię! ;-)
Pozdrawiam!