Lovely, St. Tropez, nr. 1


Cześć! Dzisiaj przed Wami lakier o satynowym wykończeniu z serii St. Tropez, wakacyjnej serii wypuczonej przez firmę Lovely. 
Kolor tego przyjemniaczka nie jest jednoznacznie do określenia. Na tle swojej serii wygląda na zieleń, natomiast w porównaniu z zielonymi lakierami wygląda raczej na turkus niż zieleń. Polubiłam się z nim przez tą niejednoznaczność. 

Firma: Lovely
Seria: St. Tropez
Nazwa/Numer: 1
Kolor: Zielony/Turkusowy
Wykończenie: Półmatowe/Shimmer
Pędzelek: Szeroki, prosto ścięty, elastyczny.
Konsystencja: Płynny
Schnie: Pierwsza warstwa szybko, druga już nieco dłużej - ale tragedii nie ma.
Krycie: Dwie warswty
Cena: 8,59zł
Pojemność: 8 ml
Zmywanie: Bez problemów, nie farbuje skórek ani paznokci.







Niestety seria ta była wypuszczona jedynie na sezon letni przez firmę Lovely i już została zastąpiona inną.





Wiem, że nie rozpisałam się bardzo na jego temat. Jednak sama nie wiem ile byłoby w tym sensu, skoro został wycofany.

Miałyście lakiery z tej serii? Podobały się Wam?

19 komentarzy:

  1. ładnie wygląda - idealny pod jakieś zdobienie ;) ja żadnego z tej serii nie kupiłam, bo w buteleczkach wyglądały mi zbyt perłowo ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie żałuje że nie kupiłam go jak był dostępny :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet o dziwo z takim wykończeniem podoba mi się! :)
    Maila sprawdz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam z tej serii różowy :) a ten też bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor!
    Ja niestety źle się czuję w jasnych kolorach na paznokciach ;/ Teraz mam pomalowane na koralowo i strasznie mnie to denerwuje hahah :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam, ale naprawdę jest ładny! Widziałam go i jakoś kolor mi się nie spodobał, ale w tym wykończeniu całkiem całkiem

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny jest, ale nie lubię u siebie takich satynowych lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. |Mam ten lakier ;) i chociaż nie jestem zwolenniczką bladziuchów, ten wyjątkowo polubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz mamy jesienne satyny z wibo, ogólnie taki efekt podoba mi się:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Średnio mnie do siebie przekonuje :/

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny :) nie miałam go niestety, szkoda, że wycofali.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się :). Z tej serii jednak nie mam żadnego lakieru.

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałbym mieć takie paznokietki jak ty :/
    Ps. u mnie konkurs do wygrania pudełko pełne kosmetyków jeśli masz ochotę to zapraszam do wzięcia udziału :* powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  14. jakoś kurczę nie kusiły mnie te lakiery ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. odcień ładny, ale wykończenie nie bardzo... chociaż do zdobień może by był fajny

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładny, choć przyznam, że w buteleczce tak mnie nie kusił :P Ciekawe jakby się prezentował w macie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale piękny <3 Szkoda, że już niedostępny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię! ;-)
Pozdrawiam!