TAG: Liebster Blog Award


Cześć! ;-) Dostałam podwójną nominację do Liebster Blog Award, jedną od www.aalicellife.blogspot.com , a drugą od  www.uroczybalagan.blogspot.com. Chcecie poczytać?


Pytania od www.aalicellife.blogspot.com  : 


1. Ulubiona piosenka?

Wszystko zależy od tego z jakiego nurtu muzycznego ma być ta ulubiona piosenka. Jednej jedynej nie mam.

2. KWC?

Krem nivea. Carmex. Krem Siarkowa Moc. Tusz 2000 Calorii, MaxFactor. Czarny lakier do paznokci.

3. Najlepszy kolor lakieru do paznokci?

Każdy, na który tylko mam ochotę kiedy przychodzi pora malowania paznokci ;-)

4. Jaki kolor najczęściej znajduje się w Twoich stylizacjach? Dlaczego? 

W makijażu biel i czerń - biały cień + czarna kreska. W ubiorze czerń - jest najpiękniejszym i najszlachetniejszym kolorem, dobrze się w niej czuje.

5. Ulubiony zespół, piosenkarka i aktor?

A po co ograniczać się do jednego ulubionego?

6. Kogo znanego chciałabyś spotkać? 

Spotykałam kilku znanych ludzi - nie zrobili na mnie ogromnego wrażenia - więc w sumie nikogo z nich nie potrzebuję spotkać.

7. Jaki Twoim zdaniem jest najlepszy kolor włosów?

Najlepsze czarne albo w kolorze ciepłego brązu. Aczkolwiek nie mam włosów w takich kolorach.

8. Najpiękniejsza chwila w życiu?

Myślę, że ciągle wszystko jeszcze przede mną.

9. Jaki film Twoim zdaniem wszyscy powinni zobaczyć?

Chłopiec w pasiastej pidżamie.

10. Jakiego kosmetyku najczęściej używasz?

Pomadka ochronna do ust, krem do rąk.

11. Wakacje marzeń? 

Nie mogę pominąć tego, że moje "wakacje" trwają teraz tylko 2 tygodnie w ciągu roku i nazywają się urlopem ;-D Ale najlepszy scenariusz to mój mężczyzna i ja razem - nie ważne gdzie i nie ważne jaka miałaby być pogoda - najważniejsze, że razem!

Pytania od www.uroczybalagan.blogspot.com : 


1. Jak długo wahałaś się czy założyć bloga?

Wydaje mi się, że chyba coś około tygodnia.

2. Życiowe marzenie w dziedzinie samorozwoju?

Chciałabym umieć lepiej wpływać na siebie autosugestią

3. Ile czasu i kosmetyków Ci potrzeba do zrobienia makijażu rano przed wyjściem do pracy/szkoły?

Dam radę pomalować się w minimum 15 minut, zazwyczaj jednak siedzę nad tym pół godziny i powoli dokładnie się "upiększam". Zestaw kosmetyków których używam składa się z podkładu, pudru, cienia do powiek, kredki lub eyelinera, tuszu do rzęs oraz błyszczyka. Czyli 6 produktów.

4. Kawa czy herbata?

Herbata, owocowa, gorzka.

5. Idealne miejsce na randkę?

Hmm, myślę że każde miejsce może być idealne w zależności od osoby, która nas tam zabierze ;-)

6. Ukochany "dziewczyński" film?

Uwielbiam starsze bajki Disney'a , myślę że spełniają warunki na "dziewczyńskie" filmy ^^

7. Buty wysokie czy płaskie?

Buty na obcasie to moja miłość bez wzajemności. Dlatego muszę powiedzieć, że jednak płaskie. 
(Nie umiem prowadzić auta w butach na obcasach, a że autem jeżdżę niemalże codziennie to zawsze jestem w płaskich butach.)

8. Manicure klasyczny czy eksperymenty (jakie?)?

Chyba wolę eksperymenty: w swoich zbiorach mam kawior na paznokcie w różnych kolorach, zamsz, a  ostatnio kupiłam jeszcze folię transferową i będę próbować co mi z tego wyjdzie. Bardzo ładne efekty daje też metoda Water Marble, którą próbowałam parę razy i na pewno jeszcze do niej wrócę.

9. Coś pysznego? 

Gorąca czekolada z bitą śmietaną.

10. Twoja toaletka marzeń...?

Nie mam.

11. Dlaczego prowadzisz bloga?

Odkąd pamiętam prowadziłam blogi o różnych tematykach. Uwielbiam pisać i dzielić się - a dzielenie się swoimi odczuciami i myślami jest bardzo uzależniające.


I to by było na tyle ;-) Dziękuję dziewczynom za nominację.
Sama natomiast nie mam zamiaru nikogo nominować, bo nie wiem kogo mogłabym, dużo blogów na około już przez to przeszło.

Pozdrawiam moi Drodzy! ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię! ;-)
Pozdrawiam!