O.P.I, The Bondettes, "The World Is Not Enought"

W zasadzie jako drugie z Mikołajkowych Nowości na moich pazurkach wylądowało O.P.I , pierwsza była cegiełka od V.I.P Lady - która intrygowała mnie tym, że tej firmy nie znam (ale o tym może następnym razem). Jednak dzisiaj zaserwuję Wam opis O.P.I - Które do tej pory było również dla mnie wielką tajemnicą, o której czytałam na innych blogach a nie miałam z nią styczności. Przed Wami mój pierwszy raz z O.P.I ! Zapraszam!






Firma: O.P.I
Seria: The Bondettes
Nazwa/Numer: "The World Is Not Enought'
Kolor: W buteleczce wygląda jak mieniąca się stal - ciemny stalowy z mieniącymi się drobinkami brokatu , na paznokciach natomiast wygląda delikatniej jak takie ciepłe srebro.
Pędzelek: Wąski
Konsystencja: Płynna, dobrze się nakłada
Schnie:  Trochę mi się dłużyło czekanie na wyschnięcie tego sreberka - więc nałożyłam Turbo Dry Top Coat (Miss Sporty), bo potrzebowałam, żeby jednak szybciej wyschło.
Krycie: 3 warstwy, choć i tak wydawało mi się, że potrzeba jeszcze jednej.
Trwałość: Nie lubię oceniać trwałości, bo lubię jednak często zmieniać malunki na swoich paznokciach. Jednak O.P.I wytrzymało u mnie całe trzy dni, z lekkimi przetarciami na końcówkach, które dało by się znieść, oraz jednym większym odpryskiem, którego już by się tak znieść niestety nie dało.
Cena: ?
Pojemność: Lakier mini mini - 3,75ml (można też dostać ten kolor w dużej buteleczce około 15 ml)
Zmywanie: Dobrze się zmywa, nie barwi skórek i paznokci.


Mój pierwszy raz z O.P.I oceniam średnio dobrze - szału nie zrobił. "The World Is Not Enought" ma bardzo słabe krycie i wąski pędzelek którym trzeba się namachać żeby coś zmalować. Kolor na paznokciu wygląda jaśniej i bladziej niż w buteleczce, co sugeruje mi, żeby wypróbować go warstwą na czarnym lakierze - może z tego coś ciekawego by wyszło. Mimo różnicy kolor na pazurkach i tak jest dość ładny. Z trwałością również szału nie ma, choć wydawać by się mogło, że lakier z tej firmy będzie nie do zdarcia. 3 dni to troszkę słabo jak na O.P.I nie sądzicie? Dobrze, że nie jestem wymagająca jeśli chodzi o trwałość. Szczerze mówiąc, cieszę się, że mogłam go przetestować dostając go w prezencie - nie wybaczyłabym sobie wydania na niego pewnie około 40 zł.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć:















Trzy ostatnie zdjęcia robiłam w świetle słonecznym. Patrzcie jak się ładnie błyszczał ^^

Jakie są Wasze opinie na temat tej firmy? Mieliście z nią styczność wcześniej czy nie?

Ps. Wybaczcie, że długo mnie nie było, ale komputer odmówił posługi ;-(

3 komentarze:

  1. Pięknie wygląda , jednak ja lubię takie lakieru na jednym paznokciu np. na serdecznym , a reszta paznokci pomalowana zwykłym lakierem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne paznokcie kolorek nie w moim typie

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam żadnego lakieru OPI. Nie mój kolor kompletnie :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię! ;-)
Pozdrawiam!