Listopad 2017 - podsumowanie miesiąca.


Cześć! Czas na podsumowanie kolejnego miesiąca - tym razem to już listopad. A przed nami grudzień - ostatni miesiąc w roku 2017.

Czas leci nieubłaganie do przodu.  Dopiero co świętowaliśmy nadejście nowego roku a już, tuż, tuż znów będziemy świętować.

A w tym miesiącu:

Paznokcie: 

Kliknięcie w zdjęcie przeniesie Was do wpisu: 








Zakupy i Przesyłki: 

Czyli to czego w tym miesiącu było naprawdę sporo! Wszystkich zakupów nie będę Wam pokazywać, ponieważ są to głównie prezenty świąteczne. Kupiłam też nieco innych rzeczy jak bielizna czy półfabrykaty do wykonywania biżuterii - ale tego również zdjęć Wam nie pokażę bo i po co?

Natomiast to co Wam pokażę to trzy przesyłki do testów:

1. Od Born Pretty Store - przesyłka dotarła pod koniec października i na blogu wylądowała dopiero na początku miesiąca -  KLIK. 


2. Od firmy Victoria Vynn :



Zawartość możecie dokładnie obejrzeć w TYM wpisie.

3. Przesyłka od Beauty BigBang - ale to bliżej zapoznacie się z tą przesyłką dopiero w tym miesiącu:


Kultura: 

W zasadzie to jeszcze w październiku czytałam "Jesień Cudów" autorstwa Jodi Picoult. Ale skończyłam na początku tego miesiąca, więc książkę ogólnie "zaliczam" do listopada.



Następną pozycją było "Drugie Spojrzenie"  oraz pierwsza część "Świadectwo Prawdy" również Jodi Picoult. Od książki "Drugie Spojrzenie"  naprawdę miałam problem żeby się oderwać!

Wydarzenia: 

Czwarte urodziny bloga - KLIK  - wylałam trochę żali z tej okazji... Ale czytając Wasze wspaniałe komentarze naprawdę poprawił mi się nastrój. Dziękuję, że jesteście! Już mi lepiej na psychice ;-)


A Wam jak minął ten miesiąc?
Koniecznie dajcie znać!


18 komentarzy:

  1. Sporo różu gościło na Twoich paznokciach w listopadzie ;) Piękne zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przypomnialas mi, ze wciaz czekam napaczke od BeautyBigbang

    OdpowiedzUsuń
  3. Te pierwsze sweterkowe mani jest boskie :) Bardzo lubię książki Picoult, ale tej jeszcze nie czytałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale przepiękne masz te paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Każde zdobienie paznokci jest przepiękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie zaczarowały te różowe mandale. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne paznokcie, wszystkie są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale tu błyszcząco *.* Ja nigdy nie robiłam podsumowań, ale myślałam o filmie i wpisie podsumowaującym 2017 z takimi prawdziwymi perełkami, myślisz że to dobry pomysł? :)

    Saksofon ma nietypowy kolorek, ale ja takie też lubię ;D Natomiast planuję go używać pod to złote kocie oko ;) Bordowe holo blink blink na pewno pokaże, jest genialne *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawi mnie przesyłka od Beauty BigBang,a szczególnie to cudo w czarnym pojemniczku

    OdpowiedzUsuń
  10. O jakie śliczne rzeczy<3 Czekam na recenzję. Może wzajemna obserwacja ?
    Klaudiaonelive Blog<3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy miesiąc - dużo przesyłek i świetne zdobienia. Mnie szczególnie w oko wpadły te różowe kolorowe paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Same cudowności, piękne pazurki :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/12/otwarcie-perfumerii-iperfumy-by-notino.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Te trzecie paznokietki mnie zachwyciły :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten drugi brzoskwiniowy manicure cudny. Ten czarny chyba jeszcze cudniejszy <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie zdobienia mi się podobają

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię! ;-)
Pozdrawiam!