Purple Scandal & Star Event - czyli Victoria Vynn znowu w akcji!


Cześć! Tym razem przedstawiam Wam zaległe zdobienie - jeszcze z października - z użyciem mojego ulubionego fioletu od firmy Victoria Vynn!



Ten fiolet mogliście już wcześniej parę razy widzieć na blogu - między innymi TUTAJ - bardzo go lubię, uważam ten odcień za bardzo elegancji. Tym razem połączyłam go z jasnym fioletowo-różowym lakierem firmy Claresa:


A na lakierze Claresa zadebiutował brokat firmy Victoria Vynn:


Tak więc w sumie zdobienie powstało z użyciem trzech lakierów: (nie licząc bazy i top'u)


- Victoria Vynn, Pure Creamy Hybrid, nr. 057 Purple Scandal
- Claresa, nr 505 Pink Horse
- Victoria Vynn, Pure Creamy Hybrid, nr. 038 Star Event


Proste zdobienie w sam raz na brak pomysłu jak pomalować paznokcie.





Cóż, mi to połączenie przypadło do gustu - a Wam?
Jestem ciekawa Waszych opinii! 

Pozdrawiam!


24 komentarze:

  1. fantastyczny jest ten ciemny fiolet, fajnie połączyłaś kolory

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne połączenie kolorystyczne *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym chętnie nosiła ten ładniutki róż ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne połączenie kolorów, bardzo lubię fiolety :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się to połączenie. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny efekt uzyskałaś :) Teraz i ja mam ochotę na fioletowe pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fiolecik piękny, ja mam podobny od nailaca (183) i też go często noszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kolorki :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/11/czerwien-i-krata.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne połączenie :) Lubię stosować brokatowy lakier, kiedy nie mam pomysłu na nic ciekawego. Wystarczy dać na jeden paznokieć, a cały manicure od razu zyskuje głębi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorki świetne. Bardzo mi się podoba to połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ten róż plus brokat super wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie się razem komponują! Dawno nie miałam nic od Victorii nowego, czas to zmienić:) Jak wyprzedaże hybrydowe pomyślnie mi pójdą to będę mogła poszaleć z nowościami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hybrydowych, mam porobione zdjęcia i jeżeli ktoś jest zainteresowany to na insta na priv można się odezwać :)

      Usuń
  13. śliczna kolorystyka i podoba mi się ten błyszczący element który dodałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam wzornik z claresy i teraz widzę jak mój monitor przekłamuje, bo wg mojego wzornika 505 jest zupełnie inny ;)
    Tych białych VV nie znam

    OdpowiedzUsuń
  15. Patrząc na twoje pazurki uświadomiła sobie, że w swojej kolekcji nie mam czystego fioletowego koloru ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyszło ślicznie!
    Fiolet faktycznie ładny i elegancki. Fajnie, że Claresa dobrze łączy się z Victoria Vynn ;)
    Podoba mi się też kształt Twoich paznokci :)
    Moje się właśnie połamały :(
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny róż, a paczaj nawet nie wiedziałam, że jesteś z Krakowa, bo ja tuż spod :))))))
    Jakieś piwko?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię! ;-)
Pozdrawiam!