Semilac, 075 Stylish Brown


Cześć! Dzisiaj będzie oszczędnie w słowa i w zdjęcia - przed Wami: brąz. I to brąz firmy Semilac. Zapraszam!



Rzadko na moich paznokciach ląduje jeden kolor. Tym razem jednak chciałam brąz i to jednakowy na wszystkich paznokciach. W planie miałam ozdobienie lakieru bazowego złotymi stemplami w listki - tak aby wyszło jesienne zdobienie. Jednak niestety żadne stemple nie chciały - jak dla mnie - dobrze wyglądać na tym lakierze. Wierzcie mi, że próbowałam chyba czterech, albo i nawet pięciu różnych wzorów i nic nie przypadło mi do gustu. Dlatego Stylish Brown został sam i myślę, że nie ma mi tego za złe.


Kolor jest bardzo spokojny i stonowany. Wygląda ładnie i "grzecznie". Myślę, że to kolor, który idealnie nadaje się dla Pań, które w pracy nie mogę mieć jaskrawo ozdobionych paznokci.

Kilka szczegółów na jego temat:

Firma: Semilac
Seria: UV Hybrid
Nazwa/Numer: 075 Stylish Brown
Kolor: Chłodny, ciemny brąz
Wykończenie:  Kremowe
Pędzelek: Nieco spłaszczony, równo ścięty.
Schnięcie: 45s LED 8W / 2min UV 36W (ja suszę 30s LED 48W)
Krycie: 2 warstwy
Cena: 29 zł
Pojemność: 7ml
Zmywanie:  Jak w przypadku prawie każdej hybrydy - po namoczeniu w acetonie (ok.10min) lakier wykrusza się z paznokci (czasem trzeba mu pomóc np. drewnianym patyczkiem do skórek) lub do zdjęcia lakieru można użyć frezarki.

Pierścionki midirings - TUTAJ
Jeśli szukacie odpowiednika tego koloru z innej firmy to polecam przyjrzeć się bliżej lakierowi Victoria Vynn z serii Pure Creamy Hybrid - 045 Cocoa Creme. Wydaje mi się bardzo podobny tylko nieco "cieplejszy" odcień. Zobaczyć go możecie TUTAJ.

Lubicie brązy na paznokciach?
Często sięgacie po takie kolory?
Wolicie jeden kolor czy raczej jakieś zdobienia?
Koniecznie dajcie znać!
Pozdrawiam!

23 komentarze:

  1. Bardzo ładny kolor, idealny na jesień

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że ten brąz jest bardzo ładny :) Ma przyjemny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo elegancki kolor :) Chociaż ja za brązami nie przepadam. Kilka kupiłam, ale rzadko trafiają na moje paznokcie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię brązy choć dość rzadko je noszę. A w sumie wyglądają bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się! Ja bardzo lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mialam nigdy brazow na paznokciach, ale tez mnie do nich nie ciągnie, chociaz ten wyglada całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy? To u mnie bardzo rzadko, ale jednak czasem wybieram ten kolor ;-D

      Usuń
  7. Mam bardzo mało brązów i rzadko je noszę - kojarzą mi się ze starszą panią ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobny efekt (może odrobinkę bardziej wiśniowy) funduje Dark Cherry z NeoNail ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brązy lubię,ale ze zdobieniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny jest! Ja takie kolory bardzo często zostawiam solo ;) Taki nietypowy ten brąz, albo to kwestia ekranu albo widzę w nim kropelkę takiej śliwki? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie podoba mi się :) Może jakby bardziej błyszczał...Chociaż ja ogólnie nie przepadam za brązami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy kolorek, lubię takie jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo podoba mi się ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój ulubiony ciemny brąz to 406 z Claresy, ale bardzo podobny do tego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny kolor! Tak się teraz zastanawiam, czemu nie mam żadnego brązu w postaci hybrydy. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładny odcień, choć u siebie nie lubię brązów ;)
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię! ;-)
Pozdrawiam!