Pyłek chameleon / flejki - flakies / Born Pretty Store


Witajcie! Mam dla Was coś naprawdę super! Efekt WOW i to bez dwóch zdań. Dzisiaj przed Wami pyłek kameleon od Born Pretty Store!
Gdy zobaczyłam te pyłki - a w zasadzie to kawałeczki pociętej folii, tak zwane "flejki" - oszalałam!
Cudowny efekt i to zaledwie w kilka chwil! Produkt wystarczy wetrzeć w top no wipe, przykryć top'em i gotowe!

Pyłki od Born Pretty Store przychodzą do nas dobrze zapakowane i zabezpieczone przed niechcianym rozsypaniem się.



Po oderwaniu zabezpieczenia naszym oczom ukazuje się prawdziwe, mieniące się cudo!



Aaaa! Na te zdjęcia marko nie mogę się napatrzeć!


Flejki możemy nałożyć na nasze paznokcie w sumie na trzy sposoby - u mnie widzicie dwa. Ale jeśli wejdziecie na stronę produktu - TUTAJ - to w "Customer Images" znajdziecie zdjęcia idealnie gładkiej tafli jaką można osiągnąć tym produktem.

Mój pierwszy sposób nakładania polegał na tym, że pojedyncze flejki starałam się nakładać (na białą i czarną bazę kolorystyczną) bez większego pocierania. Efekt był taki jak na zdjęciu poniżej:


Natomiast przy pocieraniu - wtarciu produktu powstał efekt jak poniżej (po lewej na bieli, po prawej na czerni):


Mi osobiście chyba najbardziej podoba się użycie tego pyłku jak po lewej - gdzie pojedyncze kawałeczki nie tworzą jednolitej powierzchni. Taki efekt bardzo kojarzy mi się ze zdobieniami galaxy.


Który efekt Wam bardziej się podoba? A może podoba się Wam to co możecie znaleźć  - TUTAJ - w "Customer Images" ?


Produkt występuje w różnych kolorach. Mój egzemplarz ma numer 2734 . Pyłki znajdziecie na stronie sklepu Born Pretty Store w dziale Nail Art, dokładnie TUTAJ. W promocyjnej cenie $1.99 (bez promocji $6.99) dostajemy ok. 0.15g.
Zdjęcie ze strony Born Pretty Store

Mi efekt szalenie się podoba. Niedługo postaram się zrobić paznokcie z jego użyciem.
Zainteresował Was ten pyłek?
Koniecznie dajcie znać!

Jeśli jesteście zainteresowani zakupami w sklepie Born Pretty Store, to zapraszam do skorzystania z mojego kodu rabatowego MAL91, który da wam 10% zniżki:




PS. Mam takie pytanie, do osób, które robią zakupy za punkty w BPS - czy ktoś poza mną ma problemy z płaceniem za zakupy punktami? 
Pojawia mi się komunikat "We're updating the points system, if necessary, please contact customer support to use points. Sorry for the inconvenience." 
Kontaktowałam się z nimi, ale nic konkretnego mi nie napisali. Tylko, że już niedługo problem zniknie, ale napisali mi to ponad miesiąc temu a problem nadal istnieje. Miał ktoś coś takiego? 

21 komentarzy:

  1. Pyłek wygląda extra!
    A co do płacenia za punkty to też tak miałam kiedy wartość punktów była większa lub równa od kwoty w koszyku. Natomiast zauważyłam, że jak mam w koszyku produkty za np 5,50 $ a punkty, których chcę użyć są np warte 5,00 $ (czyli muszę dopłacić przykładowo 0,5 $) to wszystko normalnie przechodzi.
    Nie wiem czy dokładnie to wytłumaczyłam. Generalnie chodzi o to, że trzeba mieć ciut więcej zakupów niż się ma punktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten pyłek, na pewno podoba mi się bardziej niż "chrome effect" albo "syrenka". :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba efekty sa fajne.
    ja mam właśnie na pazurkach BOW co daje identyczny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny efekt, zamówiłam dziś na Ali różowy i złoty, a dopiero później zastanawiałam się, jak się tego używa, więc dobrze, że wpadłam do Ciebie :D Genialnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne :)
    Ja robię często zakupy za punkty i od długiego czasu jest ten problem. Nauczyłam się sobie z tym radzić - wystarczy napisać do nich pod adres cs2@bornprettystore.com. Ja od razu proszę o wymianę konkretnej ilości punktów na kupon (musi być pełna liczba i to od setki, czyli 100, 200, 1000 itd.) :)
    Czym robisz zdjęcia makro?

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam 8 takich pyłków i czekam na kolejce! Uwielbiam flejki ze słoiczków :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. czekam własnie na dwa kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej spodobał mi się drugi efekt :)

    Pozdrawiam,
    Karolina [blog]

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt cudowny! Będę musiała pomyśleć o zaopatrzeniu się w taki pyłek, coś cudownego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, wow, wow nie dość że fioletowy to jeszcze błyszczący - piękny! ♥ Idealny do fioletowej sroki jak ja :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne są te drobinki! Co do pkt, to już od dawna jest z nimi problem, o ile się nie dopłaca do zakupów :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardziej podoba mi się pierwszy efekt, bo jest wyraźniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Od roku już nie dam rady zrobić zakupów za punkty; pisałam do nich , ale odpisali, że nie wszystkie produkty da się wymienić na punkty; tak jakbym o tym nie wiedziała a wybrałam odpowiednie produkty i olałam już to dawno

    OdpowiedzUsuń
  15. To wygląda aż za pięknie, by było prawdziwe. A jednak! :<
    Po prostu wygląda bosko!
    Nie mogę się doczekać, aż zaprezentujesz to na swoich paznokciach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię! ;-)
Pozdrawiam!