Naklejki Born Pretty Store


Cześć! Nie wiem jak to się stało, że do tej pory nie napisałam Wam o świetnych wodnych naklejkach od Born Pretty Store, które otrzymałam w poprzedniej przesyłce - napiszę zatem o nich dzisiaj, gdy już następna przesyłka czeka na obfotografowanie i podzielenie się z Wami jej zawartością. Zapraszam!




Nie wiem jak to się stało, że tematu poprzedniej przesyłki nie "zamknęłam" publikując ten post, do którego przymierzałam się tak w zasadzie kilka miesięcy (od otrzymania przesyłki). Cóż, co się odwlecze to nie uciecze (czy jakoś tak). Zatem dzisiaj podsumuję Wam moją bliższą znajomość z tymi naklejkami, a w najbliższych dniach pokażę Wam z bliska zawartość najnowszej przesyłki, która ostatnio do mnie dotarła ;-)


Arkuszy w moim posiadaniu jest siedem. Dwa wzory wybrałam dla siebie sama, resztę dostałam dodatkowo, za co bardzo dziękuję Daisy ;-)

Naklejki są bardzo dobrej jakości. Cienkie, a jednocześnie mocne - nie rozrywają się. Wzory są na wpół transparentne, dlatego wymagają białej bazy (chyba, że zależy Wam na innym efekcie). Nadrukowane wzory są dobrej jakości, wyglądają bardzo dobrze nawet z bliska. Nakładanie to czysta przyjemność - wystarczy wyciąć interesujący nas wzór, włożyć go do wody i po kilkunastu sekundach nałożyć go na paznokieć. Nadmiar naklejki można bardzo łatwo usunąć nożyczkami lub pędzelkiem nasączonym acetonem.

Naklejki przychodzą do nas w zafoliowanym sztywnym kartoniku. Sam arkusz również jest pokryty folią, którą należy zdjąć przed włożeniem go do wody.

Wzory, które mam u siebie to:


BPY13 - czyli czarno-białe kwiaty. Które mogliście zobaczyć przy okazji TEGO zdobienia:


Aby wyglądały jeszcze lepiej nadałam naklejkom nieco koloru. Arkusz znajdziecie klikając TUTAJ.



BPY14 - Paisley. Wzór mogliście zobaczyć w akcji w TYM zdobieniu:


Które bardzo spodobało się obserwatorom mojego konta na instagramie - na którym to, właśnie to zdobienie miało najwięcej serduszek spośród publikowanych przeze mnie zdjęć w zeszłym roku. Arkusz BPY14 znajdziecie klikając TUTAJ.



BPY20 - Arkusz pełen psiaków w towarzystwie kilku kociaków. Naklejki znajdziecie TUTAJ.



BPY24 - Pomarańcze! Motyw niezwykle wakacyjny i myślę, że właśnie w okresie wakacji po niego sięgnę. Arkusz możecie znaleźć TUTAJ.


BPY28 - Babeczki i inne słodkości. Ten świetny motyw mogliście zobaczyć już na blogu przy okazji TEGO zdobienia. 


Arkusz możecie znaleźć klikając TUTAJ


BPY32 - czyli hawajskie kwiaty. Znów - myślę, że sięgnę po ten wzór latem. Arkusz możecie znaleźć TUTAJ.


BPY39 - fioletowe a w zasadzie fioletowo-czarne kwiaty. Arkusz możecie znaleźć TUTAJ.

Naklejki z tej serii kosztują teraz zawrotną sumę 0,99$ za arkusz. Motywów i wzorów jest cała masa - znajdziecie je TUTAJ w dziale Nail Art na stornie sklepu Born Pretty Store. 



Zainteresowały Was produkty w sklepie Born Pretty Store? Zachęcam Was do skorzystania z kodu rabatowego MAL91 , dzięki któremu dostaniecie 10% upustu na zakupione produkty.


20 komentarzy:

  1. Wszystkie fajne, ale słodycze najlepsze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te naklejki. Można z ich pomocą stworzyć mnóstwo ciekawych mani :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają fajnie :) Ja mam problem z naklejkami całopoaznokciowymi, że są za małe na kciuk ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre motywy można dociąć nieco szerzej, bo uskok we wzorze nie rzuca się za bardzo w oczy np. motyw kwiatów (BPY13), Paisley i ten ostatni fioletowo-czarny ;-)

      Usuń
  4. Naklejki są super! Ja mam inne wzory od nich i się bardzo polubiliśmy :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Do mnie wczoraj dotarły te naklejki. Mam 13 paczuszek i czekają na testy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są niektóre, muszę kiedyś się skusić i spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne naklejki, ale te z babeczkami i cukierkami są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naklejki są genialne :) Sama ich często używam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne naklejki, najbardziej podobają mi się te czarno-białe kwiaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne zdobienia i fajne naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne:) Najbardziej podobają mi się takie których nie da się zrobić stemplami, jakieś obrazki albo zwierzaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wzory bardzo ładne, twoje paznokcie też 😄

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie są cudowne <3 ale nie będę ukrywać że babeczki są najapetyczniejsze :-D

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę wyglądają świetnie :) Gdyby nie to, że mam mnóstwo nieużywanych arkuszy, na pewno bym się na coś skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej urzekły mnie naklejki z kwiatowym motywem!

    OdpowiedzUsuń
  16. BPY13 i BPY28 podobają mi się najbardziej (no i psiaki, ale nie ma tam 'moich', więc mam focha haha). Lubię naklejki wodne, chociaż zazwyczaj szkoda mi ich używać ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale genialne! Chociaż to słodycze, skradły me serce ^^
    https://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię! ;-)
Pozdrawiam!