Kwiatowe naklejki wodne w niebiesko-różowej oprawie.


Cześć! Dzisiaj pokażę Wam swoje kwiecisto-błyszczące zdobienie! A jutro...

... jutro rozpocznie się rozdanie! ;-)

Lakiery których użyłam do tego zdobienia to same nowości w mojej kolekcji:


- Rimmel, 60 seconds, nr 203 Lost Your Lingerie
- Rimmel, 60 seconds, nr 873 Breakfast In Bed
- Golden Rose, Holiday, nr. 63
- Miss Sporty, Candy Shine, nr. 002

Najpierw pomalowałam paznokcie lakierami firmy Rimmel. Po dniu noszenia na różowy lakier dodałam brokat od Miss Sporty i piasek od Golden Rose, natomiast na niebieski lakier nałożyłam naklejki wodne od Blueberry.

Całość prezentowała się następująco:





Mój biedny paznokieć na kciuku jest poważnie pęknięty ;-( Musiałam go skrócić, aby się nie złamał. Jednak prędzej czy później to pęknięcie "wyrośnie" poza opuszek palca i złamanie będzie nieuniknione - ot taka moja mała osobista tragedia.

Jak się Wam podoba moje zdobienie?
Widziałyście, że seria Rimmel, 60 seconds jest w Rossmann'ach teraz po nieco ponad 5 zł? Mają "cenę na do widzenia", zresztą jak spora ilość lakierów w tej chwili ;-) W niższych cenach możemy dostać lakiery firmy Astor, Rimmel oraz Manhattan!

13 komentarzy:

  1. Ciekawie prezentują się te naklejki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem przyjemne mani Ci wyszło :) kolorystyka przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna wiosna na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiekne zdobienie, a te naklejki sa cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak Ci wyrośnie za opuszek to kropelką go. ja tak robię i pęknięcie które mi się zrobiło prawie w połowie paznokcia jakiś czas temu, obecnie jest przy samym czubeczku paznokcia, jeszcze z 2 tyg i go nie będzie wcale :)

    a zdobienie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne! Takie trochę retro....Podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiosna, radość i kobiecość na pazurkach :))) uwielbiam taki efekt na pazurkach :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne te naklejki! ;)
    Ohhhh jak ja nie cierpię, kiedy paznokieć mi się złamie w takim miejscu, że nawet nie można go jeszcze ściąć. Wtedy kropelka w ruch i uważanie na niego jak na jajko, póki nie odrośnie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne naklejki, w ogóle cudowne mani <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak te paznokcie ślicznie wyglądają z tym wzorkiem! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mmm, ale śliczności :-)
    idę zaraz coś zmalowac :D

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, ale to piękne :) małe arcydzieło na paznokciach

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię! ;-)
Pozdrawiam!