Wibo, WOW Granite Sand, nr 5


Cześć Kochani! Dzisiaj przed Wami nowość z firmy Wibo! Piaskowy cudak wyglądający jak.... piasek!

Łatwo można to stwierdzić - ale nowości z Wibo i Lovely są słabo rozreklamowane. Od jakiegoś czasu wiedziałam, że w sprzedaży od września będą lakiery imitujące fakturę skóry (seria Rock With Me/ lakiery Leather Nail Polish) i ćwieki. Ale nie spodziewałam się, że razem z tą serią wejdzie aż tyle wspaniałych innych nowości! W sumie sześć nowiutkich serii lakierów od samego Wibo! I dwie od Lovely. (Wibo: Leather Nail Polish, WOW Granite Sand, WOW Glamour Satin, Chic Matte, Trend Extreme, 1 Coat Manicure.
Lovely: Top Jewels, Trend Chilli (?) Wybaczcie jeśli przekręciłam jakieś nazwy, jeszcze nie wszystkie nowości są umieszczone na stronie Wibo oraz Lovely i niektóre nazwy z pamięci spisałam).

Przechodząc jednak do bohatera dzisiejszego postu: Jest to lakier z firmy Wibo z serii WOW Granite Sand, o numerze 5, w buteleczce wygląda trochę jak marmurek. Buteleczki są utrzymane w nowym stylu Wibo: czyli prostokątne z zakrętką wielkości buteleczki (Dodam, że te buteleczki mi się nie specjalnie podobają). Pędzelek standardowy, zadowalające krycie jest już po jednej warstwie lakieru! (Jako iż ja zawsze daję dwie warstwy, nawet jak nie ma takiej potrzeby - na zdjęciach widzicie dwie warstwy lakieru.) Jest dobrze napigmentowany i napchany drobinkami. Takie moje małe skojarzenie co do jego koloru to: piasek na plaży!
Schnie do piaskowego matu z mnóstwem brązowych i pomarańczowych drobinek.


Firma: Wibo
Seria: WOW Granite Sand
Nazwa/Numer: 5
Kolor: Beżowy
Wykończenie: Piasek/Marmurek/Mat
Pędzelek: Standardowy
Konsystencja: Płynny
Schnie: Szybko.
Krycie: Zadowalające krycie osiąga już po jednej warstwie!
Cena: Kosztował chyba około 7-8 zł
Pojemność: 8,5 ml
Zmywanie: Nie farbuje skórek ani paznokci, ale najlepiej do zmywania użyć metody foliowej.



Zbliżenie na fakturę i drobinki:


Zdjęcia bez lampy błyskowej, w świetle dziennym: 




I jak podoba się Wam ten piaskowy piasek?
Skusiłyście się już na jakieś nowości z Rossmann'a od Wibo lub Lovely? Polecacie jakieś?


PS. Zapraszam do wzięcia udziału w moim rozdaniu!

17 komentarzy:

  1. Świetny jest ten lakier! Ostatnio przerzuciłam się na jaśniejsze kolory za pazurkach i właśnie taki piasek byłyby idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny, takiego nie mam ale chyba czas zajrzeć do szafy Wibo.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  3. koniecznie muszę dopaść którąś sztukę ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dzisiaj kupiłam różową 3 <3 Ten jest super! Bardzo przypomina mi peeling morelowy do twarzy z Sorai :D Identyko! Tego też kupię i popatrzę na całą gamę bo dzisiaj tylko połowa odcieni była :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda jak prawdziwy piasek, podoba mi się :) Ja jeszcze na żaden z tej serii się nie skusiłam, ale kupiłam 2 "skórzane" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie o nim wczoraj pisałam - ten sam kolor wybrałam i jest naprawdę "piaskowy " :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jej, rzeczywiście jak prawdziwy piach! ;D nie wiem czy się na niego skuszę, ale do Rossmanna muszę się wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooooooooooo tak przypomina mi ten z serii cupcake od kiko ;-) Cudooo!

    OdpowiedzUsuń
  9. też dziś nim właśnie pomalowałam pazurki ;)

    ciekawa jestem tych imitujących skórę

    OdpowiedzUsuń
  10. jak dla mnie cudo:) podoba mi się muszę kupić

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten kolor jest najładniejszy z całej serii

    OdpowiedzUsuń
  12. super kolor :) muszę go wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. przecudny !
    ____________________________
    worldpinklipstick.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. o ja :3 faktycznie świetnie wygląda ! :D aż mam ochotę na więcej z tej serii ! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię! ;-)
Pozdrawiam!