Róż & Koral &... brokat!


Cześć! Dzisiaj pokażę Wam zdobienie, które nosiłam ostatnio na swoich pazurkach - gdy naszło mnie na róż...

Pewnego dnia po prostu naszło mnie na delikatne zdobienie w odcieniach różu i koralu. Dodałam do tego nowość od Lovely, lakier z serii Top Jewels o numerze 01 - czyli topper z mnóstwem różowego i fioletowego brokatu. Jasny róż to Wibo, Express Growth, nr. 485, lakier w kolorze koralowym to Wibo, Celebrity Nails, nr. 2 My Charming.  Oba lakiery mają w sobie delikatny złoty shimmer.






I jak się Wam podoba to banalnie proste zdobienie? ;-)

13 komentarzy:

  1. ciekawie wygląda róż z tym zdobieniem

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie prezentuje się ten topik na bladym różu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podoba mi się to połączenie ;) brokat fajnie dopełnia te delikatne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całość wygląda naprawdę fajnie♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się to połączenie i top :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne delikatne zdobienie! Ten koral wciaz za mna chodzi ale nie umiem sie zdecydowac, wlasnie ze wzgledu na zloty shimmer...

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne pazurki :)

    ZAPRASZAM DO UDZIAŁU :)
    http://inszaworld.blogspot.com/2014/09/konkurs-jesienny.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam oba lakiery ; My Charming już nosiłam na pazurkach i całkiem fajnie się sprawował, jasny róż jeszcze czeka w kolejce ;) Oglądałam ten top, ale w końcu wybrałam inny z czarno czerwonymi tylko heksami ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. koral czy róż.... chyba jednak róż:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne paznokcie , i kolor swietny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne! Lubie takie proste połączenia :)
    Są najlepsze!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię! ;-)
Pozdrawiam!