Projekt Państwa-Miasta vol.1 - Polska


Cześć! Na blogu Nails&Chilli rusza projekt Państwa-Miasta. Pierwszym państwem do zmalowania na paznokciach jest Polska. Przyznam się szczerze, że moją pierwszą myślą było "O Boziu co ja zmaluję!?". A potem nie mogłam się zdecydować z ogromu pomysłów, które wpadły mi do głowy... Na szczęście z pomocą przyszli mi Cleo, Donatan i Enej z ich najnowszą piosenką... ;-)

Nie martwcie się, nie zmalowałam litrów lejącej się wódki na paznokciach. Aż tak bardzo się nie inspirowałam. Natomiast przez tą piosenkę, zwróciłam uwagę, że w tym projekcie Polska jest jedynym państwem słowiańskim, dlatego zdecydowałam się na motyw kwiatów ludowych/słowiańskich. Które kojarzą mi się po części z Polską ludowością, a po części właśnie ze słowiańskim pochodzeniem Polaków.


Do zmalowania mojego zdobienia użyłam czarnego lakieru od Wibo, oraz prawie całej gamy kolorów farbek akrylowych Color & Co , które odkopałam gdzieś w domu. Malowałam pędzelkami zakupionymi ostatnio na allegro.


Nie przedłużając, oto co mi wyszło:



Zbliżenie na kogucika ;-)



Bonus nr. 1 -  prawa ręka ;-)


Wybaczcie wygląd kciuka. Odrasta po ciężkim złamaniu ;-(

Bonus nr. 2 - Obie ręce!





Przyznam, że nie do końca wygląda to tak, jak sobie wymarzyłam - ale jak na pierwsze zdobienie w całości wykonane farbkami akrylowymi jestem z siebie bardzo dumna. Poniżej zdjęcie z kogucikami mojej mamy ;-)


Koniecznie dajcie znać w komentarzach jak oceniacie moje akrylowe wypociny ;-)
Jestem ciekawa Waszego zdania!


20 komentarzy:

  1. bardzo ładnie wyszło ;D ja też mam już pomysł jak połączyć 31DC z tym projektem :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się! Mam pytanie, te farbki akrylowe to takie zwykłe mogą być, czy muszą być specjalne, do paznokci? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też długo się nad tym zastanawiałam, poszperałam po internecie i w sumie zauważyłam, że dużo blogerek używa najzwyklejszych malarskich farbek akrylowych - przeważnie z bazą pod lakier i/ lub lakierem do paznokci tak żeby nie malować tymi farbkami bezpośrednio po paznokciu. W ten sposób nic nie powinno się stać i można spokojnie malować. Farbki mam i zwykłe i te specjalnie do paznokci - w malowaniu nie ma różnicy ;-)

      Usuń
  3. brawo! :D genialnie wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, aleś dała czadu:) Obie ręce precyzyjnie wykonane, kolory rewelacyjne. Po prostu super:)
    Z ciekawości zapytam ile czasu poświęciłaś na to mani.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc nie patrzyłam na zegarek, ale w godzinie się zmieściłam ;-)

      Usuń
    2. Tym bardziej gratuluję zdolności :)

      Usuń
  5. Zdobienia są świetne :) masz talent.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyszło, nie wpadłabym sama na taki pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglądają ;) a bym tylko zmieniła tło na jaśniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Piękne 😊 świetny pomysł i wykonanie 😊bardzo faja kolorystykę wybrałaś 😊czarny kolor najlepiej pasuje jaki tło

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł na temat "Polska", wyszło ładnie, to super propozycja na zdobienie paznokci :) Podobają mi się kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię! ;-)
Pozdrawiam!