Models Own,, True Blue


Cześć! Bohaterem dzisiejszego postu będzie mój najnowszy nabytek firmy Models Own - prawdziwie niebieski True Blue! ;-)

Wiecie za co lubię Tk Maxx? Za dział z kosmetykami - gdzie można znaleźć lakiery do paznokci firm słabo dostępnych w Polsce za niską cenę. I tak oto w moje rączki wpadł lakier firmy Models Own, który w drogeriach internetowych kosztuje około 25zł , a czy można go dostać gdzieś stacjonarnie? Nie mam pojęcia. Nigdy nie widziałam po sklepach lakierów tej firmy - za wyjątkiem Tk Maxx. Zachęcił mnie bardzo swoją ceną: 11zł (przecenione z 15zł)! Nie mogłam przejść obok niego obojętnie ;-) Kolor tego lakieru kojarzy mi się z jeansem i modnymi jaki czas temu jeans'owymi paznokciami.
Kryje po jednej grubszej warstwie, lub dwóch cieńszych. Dobrze się rozprowadza. Polubiłam się z tym lakierem ;-)


Firma: Models Own
Seria: -
Nazwa/Numer: True Blue
Kolor: Niebieski
Wykończenie: Kremowe
Pędzelek: Standardowy
Konsystencja: Płynna
Schnie: Całkiem szybko
Krycie: 1-2 warstwy
Cena: internet ok 25zł
Pojemność: 14  ml.
Zmywanie: Delikatnie farbuje.















Skoro lakier kojarzy mi się z jeansem, jest i zdjęcie na tle spodni jeansowych ;-)


Aby całość nie była taka prosta i jednokolorowa dodałam do tego lakieru naklejki, które otrzymałam w ramach współpracy z Born Pretty Store. Naklejki znajdziecie w dziale Nail Art, dokładniej TU. 





Korzystając z mojego kodu MAL91 możecie otrzymać 10% rabatu na zakupy w sklepie Born Pretty Store.



Kochani! Przypominam o ostatnich dniach trwającego u mnie na blogu rozdania!



I co powiedzie na lakiery Models Own? Macie, lubicie?

12 komentarzy:

Dziękuję za każdą opinię! ;-)
Pozdrawiam!