Paznokciowy Team - Wzorek nr. 12 - Kwiatki i kropki


Cześć Kochani! Dzisiaj mam dla Was zdobienie wykonane specjalnie dla Paznokciowego Team'u !

Jest to już 12 wzorek - nie mogę uwierzyć jak to się stało, że aż tyle wzorków ostatnio ominęłam? Obiecuję się poprawić i zacząć malować więcej zdobień! ;-)

Tym razem wybraną dla nas inspiracją były kwiatki i kropki:

A oto moje zdobienie:




Kwiatuszki to różyczki. Przynajmniej taki miałam zamysł. Wyszło jak wyszło. Myślę, ze jest nieźle!
Lakierami, których użyłam do tego zdobienia były dwie moje nowości z Wibo z serii Celebrity Nails mowa tutaj o numerkach:  2 My Charming oraz 7 Pastel Love. Kropeczki to ostatnie tchnienie Lovely, Classic, nr. 25. Bordowy lakier, którym namalowałam płatki kwiatków to Golden Rose, Miss Selene Mini, nr. 145. Natomiast listki to kropeczki wykonane Eveline, Colour Instant, nr. 669. Do wykonania zdobienia użyłam sondy.



Jak podoba się Wam moja wersja zdobienia? Koniecznie dajcie znać w komentarzach!

PS. W poprzednim poście ogłosiłam rozdanie: serdecznie zapraszam wszystkich chętnych do wzięcia udziału! ;-)


16 komentarzy:

  1. Uważam, że wyszło świetnie! Kwiatki są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne wzorki! te kwiatki wygladaja na trudne do zrobienia!

    http://villemo20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ ładnie ;) lubię różyczki na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  4. Te różyczki fajnie ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Paznokcie z różyczkami są śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie wyszły różyczki :) oj gdybym miała taką wprawe w malowaniu paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyszło całe zdobienie ;) fajna ta miętka , My charming mam, ale miętę chętnie bym kupiła, tyle, że u mnie w Rossmanie półka Wibo jest prawie pusta, tylko kilka kolorków z extreme nails :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak kupowałam swoje to seria Celebrity Nails miała się dobrze, natomiast nic a nic nie zostało z Extreme Nails Summer ;-)

      Usuń
  8. ale ślicznie! bardzo mi się podoba taki motyw, a sama nigdy nie próbowałam zmalować różyczek ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne i zapewne czasochłonne zdobienie :) bonny-sensation.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. prześliczne są te pazurki :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Kropeczki są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kwiatuszki :) Kropeczki też :)
    www.beyourclown.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię! ;-)
Pozdrawiam!