Cyrkonie Born Pretty Store - podejście pierwsze ;-)


Cześć! Dzisiaj przed Wami skromne zdobienie z użyciem cyrkonii od Born Pretty Store.

Nie jest to jeszcze typowo recenzja produktu - na wszystko potrzeba czasu - jednak chciałam pokazać, że już rzeczy do testów poszły w ruch. Na pierwszy ogień poszły cyrkonie/kryształki.

Jako lakieru bazowego użyłam Delia, Coral Satin Candy, nr. C01 - gdy zobaczyłam go na żywo w przesyłce z wygraną z rozdania nie mogłam się powstrzymać, żeby nim nie pomalować od razu swoich pazurków.

Na kciuku i palcu serdecznym wylądował srebrny paseczek zrobiony lakierem do zdobień Lemax. Na paseczku przykleiłam cyrkonie. Całość pokryłam topem Golden Rose Quick Dry i to chyba był błąd, bo cyrkonie straciły swój urok ;-(


Cyrkonie znajdziecie na stronie Born Pretty Store w dziale Nail Art - dokładnie TUTAJ .







Używając kodu MAL91 podczas zakupów na stronie BPS możecie zaoszczędzić 10% . Przesyłka jest darmowa!



Jak podoba się Wam moje zdobienie z użyciem cyrkonii?
Szczerze mówiąc sama nie jestem jakoś szczególnie zadowolona z tego zdobienia - muszę pomyśleć nad czymś bardziej "wow" ;-)

Ps. Dzisiaj w ruch poszły naklejki od BPS, jesteście ciekawe efektu? ;-)

9 komentarzy:

  1. ja na cyrkonie/ćwieki nie daje juz żadnego topu :) ładnie sie prezentuje ten lakier u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super Ci wyszło :) podoba mi się :)
    lubię wszelkie zdobienia z cyrkoniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolorek a te cyrkonie robią wrażenie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne te a lakier bazowy cudny ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na naklejki :P ten lakier tutaj jest ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też zazwyczaj pokrywam cyrkonie topem,trochę tracą , ale dłużej dzięki temu trzymają mi się na paznokciach;lakier jest przepiękny <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem jak można mieć tak zadbane skórki ;) Chyba muszę się bardziej postarać, żeby chociaż w połowie wyglądały tak jak Twoje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam oliwkę do skórek firmy Eveline, natłuszcza i odżywia - ogólnie skórki robią się po niej ładne ;-)

      Usuń
  8. Podobno Swarowskiego nie matowieją pod wpływem topu. Rzadko używam cyrkoni :) Ten lakier jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię! ;-)
Pozdrawiam!