Paese, nr. 318


Cześć! Dzisiaj przed Wami wystąpi lakier w kolorze fioletowym - Paese, o numerze 318:

Stało się tak, iż pojechałam do siostry bez umalowanych paznokci - a że to cudo należy do niej i była chętna mi go użyczyć - porwałam go i pomalowałam nim swoje pazury.

Lakier schnie całkiem szybko, do ładnego pokrycia paznokci wystarczą dwie cienkie warstwy. Pędzelek standardowy dla lakierów Paese, czyli nie zbyt szeroki, więc trochę się namachałam żeby pomalować ładnie i równo paznokcie. Ogólnie z efektu jestem zadowolona ;-)


Firma: Paese
Seria: -
Nazwa/Numer: 318
Kolor: Fioletowy
Wykończenie: Perłowe
Pędzelek: Standardowy
Konsystencja: Płynna, dobrze się nakłada.
Schnie: Szybko
Krycie: Dwie cienkie warstwy
Cena: 15,90 zł
Pojemność: 9 ml.
Zmywanie: Bez problemów, nie barwi ani skórek, ani paznokci.






W świetle dziennym, "przy oknie". Niestety z racji że ostatnio niebo jest pochmurne (i do tego lubi popadać) zdjęcia wyszły jakie wyszły. ;-(



Oraz zdjęcia z lampą błyskową:




I jak Waszym zdaniem?
Podoba się Wam czy nie bardzo?

10 komentarzy:

  1. bardzo ładnie prezentuje się na Twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny jest, mówię to szczerze, bo rzadko kiedy sięgam po fiolety :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem fajny ma kolor. Nie mam żadnego Pease i mieć nie zamierzam bo nie lubię cienkich pędzelków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor,dawno nie nosiłam filetów na pazurkach :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kolor :) Bardzo mi się podoba jego wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za takim odcieniem fioletu, ale u Ciebie wygląda całkiem ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Łał ja jestem absolutnie zauroczona - piękny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy kolorek choć nie do końca "mój " :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię! ;-)
Pozdrawiam!