Panterka na koniec tygodnia ;-)


Cześć! Tym razem - tak na sam koniec tygodnia - zdobienie zrobione z myślą o Paznokciowym Team'ie do którego niedawno dołączyłam ;-)

Na ostatnie dwa tygodnie (od 31.03 do 13.04) przypadło zdobienie z panterką. Zatem nie ma co - ależ mam zapłon! ;-D W te ostatnie minuty czasu na panterkę pokazuje Wam swoje zdobienie ;-)

Inspiracją miało być to zdobienie:


A to moja "wersja" :


Jak widać trochę pokombinowałam, z efektu nie jestem do końca zadowolona - ale obiecuję się bardziej przyłożyć do następnego wzoru, który już czeka na zmalowanie go na swoich pazurkach.

Wydawało mi się, że pomarańczowy lakier którego użyłam jako bazę pod ombre jest bardziej pomarańczowy. Jednak w starciu z czerwienią zupełnie stracił swój kolor.

Lakiery, których użyłam do wykonania zdobienia to (od lewej):

- Pierre Rene, Top Flex, Sand Effect , nr. 02
Wibo, Extreme Nails, nr. 5
- Golden Rose, Holiday, nr. 74
- Golden Rose, Holiday, nr. 72
- Wibo, Express Growth, nr. 34 
Lovely, Classic, nr. 25 










I jak Wam się podoba?

8 komentarzy:

  1. Ślicznie :) lubię panterkę ale sama mam dwie lewe ręce do takich rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wygląda to zdobienie

    OdpowiedzUsuń
  3. serdeczny i kciuk mi sie nie podobaja reszta jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie! :) Można się spóźnić czasami - nie ma sprawy :)
    I podoba mi się o dziwo lakier pomarańczowy bazowy - mówię 'o dziwo' bo pomarańczy na paznokciach mych raczej nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawie, ładny gradient wyszedł :D

    OdpowiedzUsuń
  6. mam dwie lewe ręce do tego typu zdobień, panterka mi się podoba, część piaskowa już niekoniecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie ci to wyszło! Gradient całkiem fajny, może wykombinuję coś takiego z żółtym i czerwonym piaskiem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię! ;-)
Pozdrawiam!