Claire's, Fluffy


Cześć! Dzisiaj przychodzę do Was z opisem lakieru, który wpadł już w marcu w moje rączki - jak już pisałam przy okazji innej recenzji lakieru firmy Claire's - najchętniej wszystkie Clairesiątka przygarnęłabym do swojej  lakierowej kolekcji!

Bohaterem dzisiejszego postu będzie Fluffy - czyli lakier składający się z bezbarwnej bazy i ogromu białych niebłyszczących drobinek.


Firma: Claire's
Seria: -
Nazwa/Numer: Fluffy
Kolor: Biały
Wykończenie: Drobinki
Pędzelek: Szerszy niż standardowe
Konsystencja: Płynna, dobrze się nakłada.
Schnie: Dość standardowo.
Krycie: --
Cena: 13,90 zł
Pojemność: 10 ml.
Zmywanie: Polecam metodę foliową inaczej można się bardzo zmęczyć przy zmywaniu.



Jakiś czas temu wpadł mi w oko lakier Golden Rose z serii Carnival - był to numerek 01. Jednak najpierw odwiedziłam sklep firmy Claire's gdzie zauważyłam Fluffy'iego - który na pierwszy rzut oka jest identyczny jak Carnival 01. A jako iż ostatnio Carnival 01 od Golden Rose wpadł w moje rączki poprzez nagrodę w rozdaniu u Marlenails - to możecie spodziewać się porównania obu lakierów. Aż sama jestem ciekawa czy czymś się różnią, jak już mówiłam na pierwszy rzut oka wyglądają dla mnie identycznie.

Jak na razie zapraszam jednak do zdjęć. Na dwóch warstwach MG, Spa Nail, nr. (?), jedna warstwa Claire's, Fluffy:




Lakier ma w sobie ogrom drobinek, które dobrze się nakładają. Choć warto trochę pomanewrować pędzelkiem, żeby drobinki rozłożyły się równo.


Jesteście ciekawe porównania Claire's Fluffy z Golden Rose, Carnival, nr. 01?
Jak się Wam podoba ten top? Koniecznie dajcie znać! ;-)

4 komentarze:

Dziękuję za każdą opinię! ;-)
Pozdrawiam!