Astor, Fashion Studio, nr. 242 Aqua Leaf

Dzisiaj mam dla Was szybką i krótką notkę na temat lakieru firmy Astor, z serii Fashion Studio.


Firma: Astor
Seria: Fashion Studio
Nazwa/Numer: 242 Aqua Leaf
Kolor: Niebiesko-Miętowy
Wykończenie: Krem
Pędzelek: Standarodwy
Konsystencja: Płynny
Schnie: Całkiem szybko
Krycie: Dwie warstwy
Trwałość: 2-3 dni
Cena: około 11 zł
Pojemność: 6 ml
Zmywanie: Bez problemów, nie farbuje skórek ani paznokci.






Nie mogąc się zdecydować czy kolor zaliczyć raczej do niebieskości czy do mięty - dałam mu obie etykiety. Jak dla mnie jest miętowy - i jako taki go kupiłam ;-) Szukając właśnie miętowego lakieru. A że akurat wtedy była na niego promocja - to cóż, stało się...


Ps. Wybaczcie mojego okrąglaczka na wskazującym - zdjęcia robiłam po złamaniu ;-(
Całe szczęście już odrasta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię! ;-)
Pozdrawiam!