Wibo, Gel Like, nr. 6 Roziskrzone Niebo

Czas na mój drugi Gel Like od Wibo. Tym razem jest to piękny kremowy fiolet o nazwie "Roziskrzone Niebo" - choć moim zdaniem ten kolor nie ma nic wspólnego z niebem, ale to już oceńcie same:


Z serii Gel Like w mojej rodzince znajdują się dwa lakiery. Żółtko "Słoneczny Patrol" opisane tutaj, oraz fiolet "Roziskrzone Niebo". Fiolet zawiera subtelniejsze drobinki niż żółty, przez co wygląda bardziej jak krem. Kolor "Roziskrzonego Nieba" wybrała dla Nas blogerka Miratell.

Firma: Wibo
Seria: Gel Like
Nazwa/Numer: 6, "Roziskrzone Niebo"
Kolor: Fioletowy
Pędzelek: Standardowy
Konsystencja: Płynna, dobrze się nakłada
Schnie: Niezbyt szybko, polecam nałożyć przyspieszacz wysychania.
Krycie: 2 warstwy wystarczą, jednak ja wolałam nałożyć dla pewności 3
Trwałość: Utrzymuje się 2-3 dni
Cena: Kosztowały około 6-7 zł
Pojemność: 8,5 ml
Zmywanie: Dobrze się zmywa, nie barwi skórek i paznokci.





Jak oceniacie ten kolor? Roziskrzone niebo czy jednak nie?
Dla mnie nazwa ni jak nie ma się do koloru.

1 komentarz:

Dziękuję za każdą opinię! ;-)
Pozdrawiam!