Moje świąteczne pazurki ;-)

Kochani: zdrowych, spokojnych i wesołych świąt!
I zapraszam na swoje świąteczne mani ;-)


Chyba już każda lakieromaniaczka chwaliła się swoimi świątecznymi pazurkami - teraz czas na mnie! Wzór nieco norweski podpatrzyłam gdzieś na internecie. Reszta przyszła sama.
Użyłam:
- Biel na kciuku i palcu serdecznym to Lovely, Classic, nr. 25
- Czerwień na pozostałych paznokciach to Lovely, Moulin Rouge
- Niekryjące złotko na środkowym i małym palcu to O.P.I , "GoldenEye"
- A złoty paseczek na palcu wskazującym to lakier do zdobień z cienkim pędzelkiem od Lemax



Cóż, może i nie wyszło idealnie równo, ale to moje pierwsze takie zdobienie i bardzo mi się podoba. ;-)

Pozdrawiam! Niech te dni pełne lenistwa i obżarstwa będą dla Was pełne natchnienia i uśmiechu!

3 komentarze:

  1. Wzajemnie :*
    Bardzo podoba mi się twój wzorek. Nie nierówne krawędzie sprawiają wrażenie takiego efektu jak na swetrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nie myślałam o tym w ten sposób ;-) może rzeczywiście wyglądają jak ze swetra ;-D

      Usuń

Dziękuję za każdą opinię! ;-)
Pozdrawiam!