Lovely, Snow Dust, nr. 2

Mikołaj hojnie obdarował mnie dzisiaj lakierami ^^ W sumie dostałam ich aż 7! Znalazły się wśród nich trzy pozycje z mojej chciejlisty oraz kilka innych lakierów, z których również jestem zadowolona. Za wszystkie lakiery bardzo dziękuję, każdy jest trafiony. Pochwalę się jutro, dodam zdjęcia i opisy, dzisiaj już nie bardzo mam na to czasu i nie mam przy sobie teraz aparatu.

Słyszeliście już o Snow Dust od Lovely?
Dzisiaj zacznę od opisu lakieru, który sprezentowałam sobie sama w ramach mikołaja - jest to śliczna śniegowa nowość od Lovely. Zimowy puch zamknięty w buteleczce ^^ W serii znajdują się trzy kolory: biały, złoty i srebrny. Są to lakiery o fakturze brokatowego piasku. Skusiłam się na biel, ponieważ najbardziej do mnie przemawiała. Nazwa Snow Dust (Śnieżny Pył) pasuje do bieli idealnie - na paznokciach lakier wygląda jak świeżo spadnięty puch.
Zresztą oceńcie sami:





Firma: Lovely
Seria: Snow Dust 
Nazwa/Numer: 2
Kolor: W buteleczce mieniąca się biel, na paznokciach wygląda delikatnie kremowo.
Pędzelek: Szerszy niż standarodwe
Konsystencja: Płynna, dobrze się nakłada
Schnie: Całkiem szybko
Krycie: Czytałam o 2 warstwach, ja nałożyłam trzy i jestem zadowolona z efektu, choć pewnie na białym lakierze wystarczyłaby jedna warstwa.
Trwałość: Szczerze mówiąc jeszcze nie wiem, bo dopiero co nim pomalowałam, ale jeśli jest taki jak reszta piasków od Lovely, to powinien trzymać się jakieś 3-4 dni. Jak już będę wiedzieć, to zaktualizuję tą informację.
Cena: Niecałe 9 zł.
Pojemność: 8 ml
Zmywanie: Jeszcze nie wiem, ale pewnie jak większość piasków, czyli dobrze użyć sposobu z folią aluminiową.





 
Miłość od pierwszego pomalowania! I jeszcze do tego tak pięknie się mieni! ;-)
Jak się Wam podoba to śnieżne cudo?

8 komentarzy:

  1. śliczny jest:)faktycznie jak taki śnieżek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest naprawdę śliczny! Widziałam go na jakimś blogu na warstwie białego lakieru i wyglądał jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sposób z folią aluminiową? (jaki to jest)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wacik nasączony zmywaczem przyłożony do paznokcia i owinięty folią aluminiową na około 15-20 minut - żaden brokat czy piasek tego nie przetrzyma ;-D

      Usuń
    2. o dziękuje :)

      Usuń
  4. skad kupilas/??

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię! ;-)
Pozdrawiam!