Lovely, Must Have, nr. 5



A oto przed Wami moja jedyna (jak narazie) szarość od Lovely, z niedostępnej już serii Must Have.

Niedawno opisywałam inny lakier z tej serii o kolorze zielonym. Dzisiaj przedstawię Wam szarość. Lakiery pod względem technicznym są do siebie bardzo podobne.


Firma: Lovely
Seria: Must Have
Nazwa/Numer: Naturalist, 5
Kolor: Metaliczna, ciepła szarość
Pędzelek: Standardowej szerokości, lekko skośnie ścięty.
Konsystencja: Płynna, dobrze się nakłada
Schnie: Powolutku
Krycie: Dwie warstwy.
Trwałość: Kiedyś trzymał mi się na paznokciach prawie tydzień, jednak ostatnio 2 dni.
Cena: Kosztował około 5,50 zł.
Pojemność: 9 ml
Zmywanie: Dobrze się zmywa, nic nie barwi.






Kolor tego lakieru jest dość ciekawy - na pierwszy rzut oka jest szary - natomiast przy dokładniejszych oględzinach możemy zauważyć delikatnie różową poświatę. Owa poświata czyni kolor lakieru ciepłym w odbiorze. Mimo iż mam już jedynie pół buteleczki, nie zgęstniał i dalej dobrze się nakłada. Pędzelek ma delikatnie skośnie ścięty. Dobrze użyć na niego jakiś turbo dry, ponieważ schnie dość długo. 

Z serii Must Have przytuliłam jedynie dwa lakiery. Żałuję, że nie miałam okazji kupić ich więcej, ponieważ kolory w tej serii były niesamowite.








Lubicie szarości na swoich paznokciach?

1 komentarz:

  1. Nie mam żadnego lakieru typowo szarego, ale twój kolor mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię! ;-)
Pozdrawiam!