Lovely, Moulin Rouge, nr. (?)


Lovely, Moulin Rouge - seria lakierów która była dostępna w sieci drogerii Rossmann około półtora roku temu. Seria była sezonowa, a szkoda, bo gdybym wtedy wiedziała, zakupiłabym więcej kolorów niż ten jeden. Kolorystycznie w odcieniach czerwieni, pomarańczu i różu - o różnym wykończeniu, większość z delikatnym shimmer'em.




Firma: Lovely
Seria: Moulin Rouge
Nazwa/Numer: ?
Kolor: Czerwony z delikatnym shimmer'em
Pędzelek: Wąski
Konsystencja: Płynny
Schnie: Całkiem szybko
Krycie: Dwie warstwy
Trwałość: 2-3 dni
Cena: Szczerze mówiąc dokładnie nie pamiętam, ale coś około 5-6zł
Pojemność: 9 ml
Zmywanie: Bez problemów, nie farbuje skórek ani paznokci.

Jest to lakier do którego lubię wracać. Podoba mi się to błyszczące wykończenie. Niestety lakier mam już na tyle długo, że jego koniec pomału się zbliża. Starł mi się numerek z buteleczki, więc nie potrafię stwierdzić, który to odcień konkretnie jest z całej serii. Dodam, że w serii te niektóre odcienie były do siebie bardzo podobne - co utrudnia mi identyfikację ;-P
Lakier ogólnie dobry, trwałość dla mnie ma dobrą. Mimo wąskiego pędzelka dobrze się go nakłada. Potrzebne są dwie warstwy do ładnego przykrycia paznokci. Schnie całkiem szybko. Ogólnie dla mnie na + .



Jaką czerwień wolicie? Standardową czy z dodatkiem?

1 komentarz:

  1. Ja lubię i taką i taką czerwień. A lakier pamiętam był jeszcze dostępny pod koniec kwietniowej tegorocznej promocji -40% w Rossmannie. Też mam jeden lakier z tej serii, ale moja ma chyba więcej złotych drobinek. I także numerek się starł :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię! ;-)
Pozdrawiam!