L'oreal, Color Riche, nr. 842 Sequin Explosion

Kochani! Dzisiaj przedstawiam Wam mój pierwszy i na pewno nie ostatni lakier z firmy L'oreal.





Firma: L'oreal
Seria: Color Riche
Nazwa/Numer: 842 Sequin Explosion
Kolor: Bezbarwna baza z zatopionym mnóstwem kolorowych drobinek brokatu w różnych rozmiarach
Pędzelek: Szeroki
Konsystencja: Trochę gęstsza
Schnie: Całkiem szybko
Krycie: --
Trwałość: W zależności od lakieru pod spodem
Cena: 22,99zł,
Pojemność: 5 ml
Zmywanie: Jak to zwykle przy brokatach - ciężko schodzi zmywając w standardowy sposób.











Nowa seria lakierów z brokatem od L'oreal chodziła za mną już od jakiegoś czasu. Jednak cena 23 zł za 5ml lakieru trochę mnie odstraszała. Dlatego właśnie zdecydowałam się na niego przy okazji promocji -40% na kosmetyki kolorowe w Rossmannie. Kupiłam go pod koniec promocji, dlatego nie wspomniałam o nim w notce z rzeczami, które kupiłam wcześniej. Zapłaciłam za niego około 13 zł. Muszę przyznać, że w pierwszej chwili wystraszyłam się efektu. Po jednym pociągnięciu pędzelkiem na moich paznokciach znalazło się bardzo bardzo dużo brokatu! Sądzę, że jest to lakier, który nałożony w dwóch lub trzech warstwach będzie miał całkowite krycie - mam zamiar to wypróbować za jakiś czas. Brokat miejscami lekko odstawał, więc polecam nałożenie na niego jakiegoś top coat'u. Schnie rewelacyjnie szybko.

Na lakier składa się bezbarwna baza + mnóstwo różnej wielkości i kolorów drobinek brokatu. Rozmiarów dopatrzyłam się trzech, a kolorów czterech: srebrne, różowe, niebieskie oraz zielone.

Poniżej trochę zdjęć jak to cudo wygląda na lakierze czerwonym od Lovely z serii Moulin Rouge. 







Przy okazji następnych promocji będę polować na inne lakiery z tej brokatowej serii od L'oral.
W pierwszej kolejności z tej serii mam nadzieję upolować: L'oreal, Color Riche, nr. 840 Black Diamond.

4 komentarze:

  1. Na czerni według mnie wyglądałby lepiej, ale i tak jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakier L'oreal bardzo fajny , ale nie podoba mi się w zestawieniu z czerwienią .

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest świetny, ja inaczej wymalowałam :) --> jeden pazurek tylko w tym brokacie (cały) a reszta w różu - dla mnie bomba zestawienie, jest drogi ale warty swojej ceny (ja dałam za niego 18 zł).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię! ;-)
Pozdrawiam!