Butterfly Collection, Maxima, nr. 84

Dzisiaj przedstawię Wam - jak na razie - mój jedyny brązowy lakier w rodzinie. Jest to dość ciemny brąz mieniący się na złoto przy lampie błyskowej - firmy Butterfly Collection, na który trafiłam całkiem przypadkiem w sklepiku z różnościami.




Firma: Butterfly Collection
Seria: Maxima
Nazwa/Numer: 84
Kolor: Brąz mieniący się na złoto.
Pędzelek: Wąski
Konsystencja: Płynny
Schnie: Całkiem szybko
Krycie: 2 warstwy
Trwałość: 2-3 dni
Cena: Przygarnęłam go z koszyczka z napisem "wyprzedaż", kosztował mnie majątek - całe 2 zł ;-D
Pojemność: 11 ml
Zmywanie: Nic nie barwi, zmywa się dobrze.






















Trochę ciężko się nim maluje ze względu na szeroką zakrętkę i wąski pędzelek. Ale dla tego koloru mogę mu to wybaczyć! ;-) Brąz, bardzo błyszcząca - wręcz lustrzana w słoneczne dni brązowa powierzchnia. Przy lampie błyskowej widać złotawe odcienie. Jak na lakier za jedyne 2 zł sprawuje się dobrze. Oceniam go pozytywnie. Zapraszam do obejrzenia zdjęć:


 



Pracuję nad jakąś grafiką na bloga ^^
Marnie mi to idzie, bo mam mało czasu - ale spodziewać się możecie jakieś małej zmiany szablonu w tym miesiącu ;-D

1 komentarz:

  1. Ma sporą pojemność :)
    Jakoś nie przekonują mnie brązowe kolory i mam w kolekcji jedynie jeden taki kolor własnoręcznie robiony z cieni :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię! ;-)
Pozdrawiam!